syd Tychy | podstawą jest aby sprawdzić czy elementy wchodzące w skład układu są sprawne,linki pracują,szczęki są w miarę grube i czy wszystkie sprężynki i blaszki są dobre ,bębny czy już nie osiągnęły maksymalnego wymiaru. Jeżeli wszystko jest ok to możesz brać się za regulacje.Nie wiem jakie to auto ale podejrzewam że ręczny będzie na bębnie,więc musisz poszukać otworu serwisowego który znajduje się albo w tarczo-bębnie albo w podstawie szczęk (ale są modele że nie ma tego otworu) i wyregulować je na rozpieraczu.Najlepiej to zaciągnąć sobie ręczny na 3-4 ząbki i rozkręcać na max rozpieracz,tylko sprawdź po spuszczeniu ręcznego czy koło nie ma zbyt dużych oporów toczenie ,szczęki nie mogą być zbyt ciasno spasowane bo się spalą.Co do uderzenia to w układach tarczowo -bębnowych jest normalne ,ręczny łapie na raz,nie ma płynności przy zatrzymywaniu. |