Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Nowy666 Głosków | 2011-02-07 18:58:45 Czy znacie może jakieś publikacje opisujące ten gażnik? Chodzi mi głównie o dane techniczne/regulacyjne.
Gaźnik pochodzi z Volva 244 DL |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-02-07 19:03:08 regulacje robi sie podnoszac/opuszczajac igle
a strojenie gaznika ta igle wymieniajac |
Nowy666 Głosków | 2011-02-07 19:08:16 flapjck a masz może jaiś opis tego gażnika? |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-02-07 19:52:21 nie, stromberg nigdy mnie nie interesil jako jesczze bardziej popieprzona wersja gaznikow SU
ale poszukaj manuala od volvo amazona i serii pv/p1800 chyba nawet we wczesnej "cegle" mialy zastosowanie |
Nowy666 Głosków | 2011-02-08 20:47:07 Dzięki,zamowiłem haynesa od volvo 144 |
Nowy666 Głosków | 2011-02-12 21:12:17 Odkopię zdeczka
Do czego służy wkręt nr.19 na rysunku? |
Maliniak 126p 125p Tarn-Gory | 2011-02-13 00:47:14 slabo widac po tym rysunku albo powietrze albo podnosi przepustnice |
jose '73 Warszawa (Las Palmas) | 2011-02-13 01:09:11 Od uchylania przepustnicy jest 40, 19 to skład mieszanki obrotów biegu jałowego. To prosty gaźnik podciśnieniowy. |
Nowy666 Głosków | 2011-02-13 11:16:10 Dzięki
Ps.jakie powinno być początkowe ustawienie tego wkręta?(żeby tylko odpalił) [ wiadomość edytowana przez: Nowy666 dnia 2011-02-13 11:37:02 ] |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-02-13 19:06:32 masz w silniku jeden taki czy dwa? |
Nowy666 Głosków | 2011-02-13 20:08:24 Jeden,w 4-ro cylindrowych był jeden
|
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-02-13 22:27:13 to regulacje robisz tak:
ustawiasz obroty na powiedzmy 1500-2000 rpm musisz miec zdjete podcisnienie z aparatu jesli jest i zaslepiony krociec ( zeby nie ciagnal lewego powietrza ) wzbogacasz mieszanke, jak bedziesz mial za ubogo, to silnik wyraznie zacznie rowno pracowac i powinien nieco przyspieszyc obroty, wzbogacasz tak dlugo az znowu zacznie zamulac, wtedy cofasz odrobine ( 1/16 obr - 1/8 ) i voila z tego co kojarze to regulacje skladu robi sie od gory jakims specjalnym narzedziem ( z grubsza to wykreca sie tloczek amortyzatorka olejowego i wkreca/wykreca igle - wkrecanie to zubozenie wykrecenie to wzbogacenie ) aha, regulacje rob z zalozonym filtrem ( czystym ) po kazdej zmianie nastawow, daj silnikowi popracowac kilka minut na obrotach rzedu 2000 rpm, i dopiero obserwuj zmiany, on dosc nieczuly jest na takie szybkie wachlowanie nastawami a srubka ktora jest z boku sluzy do "dokladniejszej" regulacji, zasadnicza jest za pomoca uniesienia igly [ wiadomość edytowana przez: flapjck1 dnia 2011-02-13 22:32:28 ] |
flapjck1 F&F Sympatyk mini urzut | 2011-02-13 22:38:16 chyba najlepsze co znalazlem na temat regulacji tego pazdzierzowatego wynalazku
http://www.mv.com/ipusers/last/emissions/booklet.pdf |
Nowy666 Głosków | 2011-02-14 10:50:28 Dzięki serdeczne |