Uszczelka pod głowicą Lada niva

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam dylemat wkłądać nową czy zostawić tą ??

Te odkształcenia pod bokach przy cylindrach są oryginalne ??





  
 
A to pytanie bylo na powaznie? Zastanawiasz sie czy zakladac glowice na starej uszczelce????
  
 
zakładać nową
odkształcenia są oryginalne
  
 
Uszczelka kosztuje chyba ze 20zł więc sprawa chyba jest oczywista. Zakładać nową.
  
 
panowie,,,
czy te uszczelki firmy Ajust (głowicy itp),,,to kicz czy nie ma z nimi probleów,,,,

  
 
ciężko powiedzieć, raz jest dobrze a raz źle
ostatnio taką wyrzuciłęm po "miesiącu" i zamontowałem MSa, problem znikł od razu
  
 
tylko oryginał,
  
 
Cytat:
pioban pisze: tylko oryginał



amen, tylko że z oryginałami też jest dylemat bo takowy zamawiasz a co innego dostajesz
  
 
pytanie do mechanikow,,,ladamaniaków,,,

silniczek poskladalem,,,chodzi równo,,,nie przegrzewa sie,,,nie gotuje wody,,,nie kopci,,,uszczelka pod glowicą ponoc najlepsza,,,

ale,,

nie jestem mechanikiem ,, tylko czlowiekiem ktory lubi wyzwania,,,i silnikow na codzień nie składam,,,

jak zgaszę rozgrzany silnik to slychac bulgotanie pulsacyjne wody i wraz z tym bulgotaniem ze zbiorniczka wyrównawczego wylatuje co trochę bąbelek powietrza,,,górny przewód chlodnicy jest trwardy(jest tam cisnienie) a korka chodnicy nie zdejnuje bo wywalilo by plyn na mnie,,,potem ustaje

i do cholery nie wiem czy TAK POWINNO BYC,,,bo nie zwocilem uwagi jak bylo na starym silniku,,,

poza tym uszczelka glowicy jest przesiękniąta olejem(widac jak sie blyszczy) ale nic sie nie leje

wiec pytam

Czy mam ZDEJMOWAC GLOWICE??????

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2015-05-14 20:36:37 ]
  
 
Ciężko wyciągać wnioski, bo za mało informacji. Czy głowica nowa, a może używana, czy była planowana, czym dokręcałeś śruby głowicy, czy chłodnica wody nowa, czy stara i jest zapchana? I td.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
glowica za starego silnika,,,regenerowana w MRT-polska,,,docieranie zaworow planowanie itp,,,sruby dokręcalem kluczem na 96Nm stopniowo 3-etapy,,,chlodnica nowa
  
 
Hmm. Niby wszystko tak jak powinno być, ale moja wiedza mi mówi, że trzeba dokręcić głowice na 2 etapy:
1) 33,3-41,16 (3,4-4,2) 90° poczekać 1h
2) 96-118,4 (9,8-12,1)
Wygląda, że za słabo dokręcono.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
czyli co,,,takiego czygos jak bombelki i cisnienie nie powinno byc,,,dmucha z tlokow na uklad chlodzenia<<
aha....przebieg na dotarciu jest teraz 500km

jak teraz zrzuce np glowice i zaloze inna uszczelke to musze glowice jeszcze raz planowac??????????

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2015-05-14 23:39:26 ]
  
 
Ja osobiście bym składał bez planowania, no chyba ze są jakieś rysy
  
 
Spróbuj dokręcić jeszcze raz mocniej

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
skręce to jeszcze raz na uszczelce avtoba3,,,,powoli i nie na biega,,,...
  
 
No dzisiaj to mi ręce opadly!!!!!kur.....

zmierzylem sobie z ciekawości cisnienie,,,wynik

1-9,5
2-8,5
dalej nie mierzylem ,,,,
alno glowicą jest zrobiona na odpierdol,,,ten manometr do dupy!!!albo brak pomyslu,,

dodam że na każdej świecy--na jej podkladce jest troszkę oleju!!!!

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2015-06-06 15:31:34 ]
  
 
pomierzylem na cieplym::::

10 z hakiem
9,5
10 z hakiem
10 z hakiem
jak na nowy silnik to troche kulawo!!!!
sądzilem że jak pomierze to ciśnienie rozsadzi manometr
niestety nic takiego sie nie stalo a mine mam taką

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2015-06-06 23:39:28 ]
  
 
Zrób próbę z olejem. Będzie wiadomo, czy to zła głowica, czy zły blok.

-----------------
АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим
  
 
co do bloku to myśli takiej nie dopuszczam,,,,
az sie boje przypomniec sobie ile mnie kosztowal


ale wszystkjest możliwe

[ wiadomość edytowana przez: janjestemjan dnia 2015-06-07 00:14:43 ]