Plastik z mechanizmu wycieraczek

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy

Naprawiłem problem z dociskiem wycieraczek. Kupiłem aluminiową rurkę, którą dociąłem jako tulejki, przez które przechodzi trzpień z gwintem na ramię wycieraczki. Nieco rozwierciłem te moje tulejki od wewnątrz aby trzpień się w nich kręcił.
Ale niestety przy montowaniu pękł mi ten plastik łącząc ramię mechanizmu z trzpieniem (taki pierścień plastikowy zaciskowy, jak do łożyska).
Pytanie - tylko ten jeden mi pękł, czy zatem jest jakiś sposób aby czymś ten plastik zamienić? Może jakiś pierścień segera od spodu?
Ktoś czymś już zastępował ten plastik?
  
 
Nie chcę Kolegi odwodzić od majsterkowania - ale w tym przypadku nie wiem czy warto.
Próbowałem również naprawić to ustrojstwo i po paru godzinach odpuściłem. Kupiłem nową oryginalną całość za 70 zł.

Mechanizm w Espero jest fatalnie zrobiony. Plastik się wyciera ale sprawdź również czy przypadkiem trzpienie nie są uszkodzone.
Tulejka aluminiowa moim zdanie się nie sprawdzi i niedługo się wytrze. Jeśli to jeszcze możliwe to proponuję zamienić na mosiężną (taką z olejem w ściankach) lub nylonową.