Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fatboy82 LOB WETERAN A 3.0 24V R6 Warszawa | 2012-02-22 18:35:24 Cała operacja jest bardzo prosta i nawet nie są potrzebne żadne narzędzia. Robiąc sobie przerwę na piwko wszystko nie powinno zająć więcej jak 15min
Jak widać wymiana palca była dość pilna, nie sądziłem, że to się może aż tak zetrzeć. Nowy element jest oczywiście po prawej stronie Aby zdjąć kopułkę należy zdjąć 2 zaczepy zaznaczone kółkami i podnieść kopułkę do góry. Dobra rada, nie siłuj się z zaczepami by je ścisnąć i odczepić góra, dużo prościej jest je przesunąć w bok, same schodzą Sam palec ciągniemy mocno do góry, nie ma tam żadnych zaczepów czy zatrzasków, wchodzi na siłę. Po zdjęciu palca mamy taki widok. Bierzemy nowy palec i wciskamy go na tyle ile możemy. Mi nic nie kliknęło, ale dalej już nie chciało wejść. Zakładając kopułkę bardzo ważne jest by trafić nią w odpowiednie miejsce. W kopułce jest wybrzuszenie natomiast w obudowie wgłębienie jak na zdjęciu. Przed zapięciem upewnij się, że kopułki nie da się przesunąć w lewo lub prawo i siedzi mocno. Mi się źle wydawało i po odpaleniu dobiegały dziwne dźwięki z rozdzielacza, choć silnik pracował dobrze. Dopiero jak poprawiłem i kopułka wskoczyła w wycięcie zrobiło się cicho Tym oto sposobem mamy wymieniony palec i pewność dobrego styku |