Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ilku LOB MEMBER Omega B234 Koszalin | 2013-03-29 17:13:34 Hej
Mam do sprzedania mam silnik opla C20NE po modyfikacjach. Przy obecnym stupie mocniejszy niż kultowy SEH Specyfikacja: - blok i wał korbowy C20NE - tłoki C20XE (stopień sprężania na tych tłokach ok. 11:1) - wałek rozrządu 18e (najostrzejszy seryjny wałek pochodzący z silnika 1,8 na gaźniku) - rurowy kolektor wydechowy z C20XE (4-2-1) dopasowany do 8V (flansza i runery z nierdzewki, zaizolowany) Silnik przejechał 6500km od remontu. Zrobione zostało: - umycie, sprawdzenie i pomiary wszystkiego - nowe panewki korbowe - nowe pierścienie tłokowe - nowa pompa oleju - nowy rozrząd - kompletny remont głowicy, szlifowanie zaworów i gniazd, nowe uszczelniacze - nowe popychacze (8szt) - wymienione wszystkie uszczelniacze Zamontowany jest aparat zapłonowy z C20XE z czujnikiem halla (podchodzi p&p pod wałek 18e). Silnik pracuje na motronicu M2.5 z silnika 20XE (dzięki temu pracuje w pełnej sekwencji wtrysku), dodatkowo założony jest ECUMASTER 2 i zrobiona konwersja MAF-MAP (silnik pracuje na MAP sensorze zamiast przepływomierza). Silnik jest całkiem sprawny i bardzo fajnie chodzi. Sprzedaję z powodu choroby tuningowej i apetytu na większą moc Cena 1500zł za silnik z kolektorami: ssącym i wydechowym. Możliwość sprzedaży całości, z wiązką i ECUMASTERem. Mam również wiązkę oryginalną z 8V oraz osprzęt. Silnik jest cały czas w aucie (ostatnia fotka) - można się przejechać, sprawdzić, posłuchać. W razie pytań: 609483663 Silnik wystawiony jest też na allegro: LINK Pozdrawiam ILKU |