Potrzebna głowica CarinaE 2.0D

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam,
Podczas wyjazdu z drogi podporządkowanej w moim silniku zastukało i zgasł.
Po ściągnięciu go do garażu odkręciłem fragment osłony paska rozrządu lecz ten był na swoim miejscu.
Znaki akurat były nie widoczne na tym ustawienu. Po próbie obrócenia silnikiem przy pomocy klucza stwierdziłem, że ten w jednym miejscu się blokuje.

Zaciągnąłem ją do mechanika, a ten wieczorem mi oddzwonił z informacją, że pękł wałek rozrządu i stwierdził, że potrzebna jest głowica. (w sumie to nie wiem dlaczego od razu głowica ale to on jest mechanikiem).
Tamtej jeszcze nie oglądałem bo nie byłem u niego.

Zacząłem szukać tej głowicy ale wydaje mi się, że nie będzie to takie proste. Przejrzałem różne sklepy, serwisy, akucje internetowe i nigdzie nie znalazłem Być może wy macie jakieś namiary i będziecie w stanie pomóc.

Moja Carina E XL- 96r. silnik 2.0D. Sedan.

Proszę o jakiekolwiek namiary.
Pozdrawiam Bartek.
  
 
ja bym szukał silnika koszty podobne a łatwiej znależć
  
 
Jeśli nie znajdę samej głowicy to będę musiał rozglądać się za silnikiem. Wyjścia nie mam. Jedno i drugie jest ciężko dostać. Dzięki.
  
 
Cytat:
2014-01-02 14:24:01, bartez1 pisze:
Jeśli nie znajdę samej głowicy to będę musiał rozglądać się za silnikiem. Wyjścia nie mam. Jedno i drugie jest ciężko dostać. Dzięki.


Po pierwsze czy glowica jest zdjeta i nastapila weryfikacja.Czy to tylko czarny scenariusz mechanika co naprawia samochody wszystkich marek?.
Jeżeli pekl walek to najprawdopodobniej najpierw się oberwaly zeby na pasku na dole na kole walu ze starości lub zaolejenia.Trzeba zdjąć glowice i może się okazac ze uszkodzenia nie sa az tak poważne.Jezeli walek pekl to dobrze znaczy ze na nim się skupila energia uderzenia tlokow w zawory.Jezeli masz szczęście to np. skończy się na naprawie gniazd zaworow wymianie kilku zaworow i prowadnic i może jakims malym spawanku.
Te stare silniki były bardzo solidne a zawory schodzily prostopadle do tlokow