P0093 - avensis 2AD-FTV

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co moze wskazywać na blad P0093 (sporadycznie) podczas dynamicznego przyspieszania i przekroczenia 3500 obr/min?
Auto przechodzi w tryb awaryjny i po ponownym odpaleniu moc wraca...

Dodam ze w aucie zamontowany jest box .
korekcje wtryskiwaczy ok.. -> w okolicy -0.4...-0.5...-0.6...-1
Cienienie 'fuel pressure' na postoju:
z boxem: ~70 MPa
bez boxa : 38MPa
referencyjne dla 2ad-ftv: 35-45 MPa
jak widać box podwyższa ciśnienie nawet na postoju..które silnik normalnie osiąga pewnie w okolicach 2500-3000 obr. (a nie 800)

"Fuel leakage test" z boxem wyrzuca błąd P0093 po kilkunastu sekundach od rozpoczęcia a obroty lekko falują w okolicach 2000obr..
Test bez boxa nie wyrzuca żadnych błędów..

  
 
Cytat:
2014-11-04 11:52:11, qrak01 pisze:
co moze wskazywać na blad P0093 (sporadycznie) podczas dynamicznego przyspieszania i przekroczenia 3500 obr/min? Auto przechodzi w tryb awaryjny i po ponownym odpaleniu moc wraca... Dodam ze w aucie zamontowany jest box . korekcje wtryskiwaczy ok.. -> w okolicy -0.4...-0.5...-0.6...-1 Cienienie 'fuel pressure' na postoju: z boxem: ~70 MPa bez boxa : 38MPa referencyjne dla 2ad-ftv: 35-45 MPa jak widać box podwyższa ciśnienie nawet na postoju..które silnik normalnie osiąga pewnie w okolicach 2500-3000 obr. (a nie 800) "Fuel leakage test" z boxem wyrzuca błąd P0093 po kilkunastu sekundach od rozpoczęcia a obroty lekko falują w okolicach 2000obr.. Test bez boxa nie wyrzuca żadnych błędów..

Wywal boxa ,jak nie pomoze tzn ze juz zameczyles wtryski
  
 
tylko dziwne, że bez boxa można kręcić silnik nawet do 5000 obr i błędu nie wywali (jazda drogowa pod obciążeniem)..
natomiast z boxem "Fuel Leakage Test" wywala błąd - a obroty na postoju podczas testu to max 2000.

czy błąd może występować przez opóźnienia spowodowane przez boxa i z tego powodu zbyt duże wahania ciśnienia paliwa w danej jednostce czasu dla ECU? (target fuel pressure vs fuel pressure??)

jeśli wtryskiwacz(e) to czy jest możliwość sprawdzenia, z którym jest problem bez wymontowywania wszystkich skoro korekcje wszystkie mają OK ?....
np poprzez Injector cut ? ....

[ wiadomość edytowana przez: qrak01 dnia 2014-11-04 14:15:24 ]
  
 
Cytat:
2014-11-04 14:14:37, qrak01 pisze:
tylko dziwne, że bez boxa można kręcić silnik nawet do 5000 obr i błędu nie wywali (jazda drogowa pod obciążeniem).. natomiast z boxem "Fuel Leakage Test" wywala błąd - a obroty na postoju podczas testu to max 2000. czy błąd może występować przez opóźnienia spowodowane przez boxa i z tego powodu zbyt duże wahania ciśnienia paliwa w danej jednostce czasu dla ECU? (target fuel pressure vs fuel pressure??) jeśli wtryskiwacz(e) to czy jest możliwość sprawdzenia, z którym jest problem bez wymontowywania wszystkich skoro korekcje wszystkie mają OK ?.... np poprzez Injector cut ? .... [ wiadomość edytowana przez: qrak01 dnia 2014-11-04 14:15:24 ]


Pojezdzij bez boxa to bedziesz wszystko wiedzial