Toyota land cruiser immo

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam jestem nowy na tym forum wiec chciałbym się przywitać .Moim problemem przez ostatnie pare dni jest toyota land cruiser j90 3.0 td z 1998r a mianowicie problem polega z immo a konkretnie z kluczem który pasuje do stacyjki ale nie można odpalić samochodu kreci odpala ale po paru sekundach gasnie . klient pare dni wcześniej zgubil drugi kluczyk dzięki któremu dalo odpalić się samochod jechać być może klucz tez posiadal tez możliwość otwierania i zamykania pojazdu droga radiowa . po konsultacji ze znajomym dobrym elektro mechanikiem stwierdził ze immo w tym pojeździe da się( wywalić ) ale po dostarczeniu i namolnym nachodzeniu stwierdził ze nie da się tego zrobić ani zastosować emulatora ponieważ nikt go nie wymyslil . po tym wszystkim doszedłem do wniosku ze może trzeba wymienić caly komplet czyli kluczyk z transpodentem skrzynke immo oraz sterownik pojazdu ale szukając takiego kompletu nie znalazłem nr sterownika to 89661-60540 denso proszę o pomoc i rady jak rozwiazac ten problem
  
 
Cytat:
2015-09-29 00:47:31, marcinw2105 pisze:
witam jestem nowy na tym forum wiec chciałbym się przywitać .Moim problemem przez ostatnie pare dni jest toyota land cruiser j90 3.0 td z 1998r a mianowicie problem polega z immo a konkretnie z kluczem który pasuje do stacyjki ale nie można odpalić samochodu kreci odpala ale po paru sekundach gasnie . klient pare dni wcześniej zgubil drugi kluczyk dzięki któremu dalo odpalić się samochod jechać być może klucz tez posiadal tez możliwość otwierania i zamykania pojazdu droga radiowa . po konsultacji ze znajomym dobrym elektro mechanikiem stwierdził ze immo w tym pojeździe da się( wywalić ) ale po dostarczeniu i namolnym nachodzeniu stwierdził ze nie da się tego zrobić ani zastosować emulatora ponieważ nikt go nie wymyslil . po tym wszystkim doszedłem do wniosku ze może trzeba wymienić caly komplet czyli kluczyk z transpodentem skrzynke immo oraz sterownik pojazdu ale szukając takiego kompletu nie znalazłem nr sterownika to 89661-60540 denso proszę o pomoc i rady jak rozwiazac ten problem


To jest nr komputera silnika a ty potrzebujesz komputer immo z kluczem.
  
 
a może jest jakiś sposób adaptacji innego klucza z immo ? jeśli tak to czy może ktoś go opisac i jakie warunki musza być spełnione do prawidłowego przebiegu procesu i czy jest możliwość zamontowania całego zestawu tylko ze o nr 89661-60560 a aktualnie jest 89661-60540 kody silnikow sa te same roznica jest rok produkcji mam auto z 98 a to drugie z 01 i jeśli może a reszta wszystko to samo skrzynia itd. i czym roznia się te dwa numery jeśli ktoś wie ?

[ wiadomość edytowana przez: marcinw2105 dnia 2015-09-29 17:04:45 ]
  
 
Cytat:
2015-09-29 16:42:55, marcinw2105 pisze:
a może jest jakiś sposób adaptacji innego klucza z immo ? jeśli tak to czy może ktoś go opisac i jakie warunki musza być spełnione do prawidłowego przebiegu procesu i czy jest możliwość zamontowania całego zestawu tylko ze o nr 89661-60560 a aktualnie jest 89661-60540 kody silnikow sa te same roznica jest rok produkcji mam auto z 98 a to drugie z 01 i jeśli może a reszta wszystko to samo skrzynia itd. i czym roznia się te dwa numery jeśli ktoś wie ? [ wiadomość edytowana przez: marcinw2105 dnia 2015-09-29 17:04:45 ]


To moze inaczej zrozumiesz....Masz diode security ktora mruga jak immo jest zazbrojone.A teraz wypnij wtyczki z tego modulu 89661 czy dioda zgasnie czy moze bedzie migac dalej.
Mowiac krotko na cholere ci komputer silnika skoro nie masz klucza sparowanego z immobilizerem.Kup na Allegro klucz z komputerem immo i wymien a pozniej trzeba puscic synchronizacje z komputerem silnika zworka na pol godziny.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-09-29 17:54:01 ]
  
 
Cytat:
2015-09-29 17:35:22, Bigelektron pisze:
To moze inaczej zrozumiesz....Masz diode security ktora mruga jak immo jest zazbrojone.A teraz wypnij wtyczki z tego modulu 89661 czy dioda zgasnie czy moze bedzie migac dalej. Mowiac krotko na cholere ci komputer silnika skoro nie masz klucza sparowanego z immobilizerem.Kup na Allegro klucz z komputerem immo i wymien a pozniej trzeba puscic synchronizacje z komputerem silnika zworka na pol godziny. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-09-29 17:54:01 ]


ten samochod nie posiada diody sygnalizującej o immo widocznie nie została zamontowana w tym pojeździe ponieważ po wlaczeniu zapłonu oprócz standardowych kontrolek nic nie swieci chyba ze się spalila ale tego nie sprawdzałem ale zobaczę jutro czy nie ulegla awarii
a moje pytanie czy może być komp immo z kluczem przypasowanym np. ze sterownika o podobnych numerach lub skrzyni automatycznej czy nie będzie problemu z synchronizacja immo i sterownikiem silnika a i jeszcze najważniejsze jak zrobić w tym pojeździe synchronizacje jeśli można wiedzieć z góry dziekuje
  
 
Cytat:
2015-09-29 19:12:44, marcinw2105 pisze:
ten samochod nie posiada diody sygnalizującej o immo widocznie nie została zamontowana w tym pojeździe ponieważ po wlaczeniu zapłonu oprócz standardowych kontrolek nic nie swieci chyba ze się spalila ale tego nie sprawdzałem ale zobaczę jutro czy nie ulegla awarii a moje pytanie czy może być komp immo z kluczem przypasowanym np. ze sterownika o podobnych numerach lub skrzyni automatycznej czy nie będzie problemu z synchronizacja immo i sterownikiem silnika a i jeszcze najważniejsze jak zrobić w tym pojeździe synchronizacje jeśli można wiedzieć z góry dziekuje

No komp immo mozliwe ze jest np o takich samych nr czesci dla roznych komputerow silnika tak jest w wielu modelach Toyoty, ale trzeba to sprawdzic po vinie.Nie pamietam juz ale chyba powinna migac kontrolka w zestawie wskaznikow taki symbol klucza lub auta.Zapytaj tego kolege elektronika czy nie migala wczesniej bo byc moze zdazyl juz cos wyfajczyc.
Sprawdz czy jest pod maska takkie stare diagnozlacze z klapka i opisem pinow w klapce.Czy sa w nim piny OP1 i E1.Wklej zdjecie klucza ktory posiadasz bo byc moze jest to Master bez przyciskow i wystarczy puscic synchronizacje.Sprawdz czy w kabinie od str kierowcy jest takie zlacze jak OBD tylko czarne.Czy za kazdym przekreceniem na rozruch odpala i gasnie czy dopiero po wyjeciu i wlozeniu i przekreceniu odpala i gasnie.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-09-30 01:33:37 ]
  
 
Cytat:
2015-09-30 01:23:35, Bigelektron pisze:
No komp immo mozliwe ze jest np o takich samych nr czesci dla roznych komputerow silnika tak jest w wielu modelach Toyoty, ale trzeba to sprawdzic po vinie.Nie pamietam juz ale chyba powinna migac kontrolka w zestawie wskaznikow taki symbol klucza lub auta.Zapytaj tego kolege elektronika czy nie migala wczesniej bo byc moze zdazyl juz cos wyfajczyc. Sprawdz czy jest pod maska takkie stare diagnozlacze z klapka i opisem pinow w klapce.Czy sa w nim piny OP1 i E1.Wklej zdjecie klucza ktory posiadasz bo byc moze jest to Master bez przyciskow i wystarczy puscic synchronizacje.Sprawdz czy w kabinie od str kierowcy jest takie zlacze jak OBD tylko czarne.Czy za kazdym przekreceniem na rozruch odpala i gasnie czy dopiero po wyjeciu i wlozeniu i przekreceniu odpala i gasnie. [ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2015-09-30 01:33:37 ]


dziekuje wszystkim za pomoc i dobre checi temat zamykam ponieważ determinacja i zawzietosc znajomego zakonczyla moje pytania i kombinacje alpejskie zostało wymienione wszystko stacyjka antena ecu immo ecu silnika z samochodu o rok młodszego o zupełne innych numerach ale widocznie czas i pytania i nieudana proba usuniecia immo oraz przestoj samochodu ponad miesiąc sklonily do takiego kroku auto jeździ nic niepokojącego się nie dzieje temat uważam za zamknięty choć z jednej strony mam do kogos madrego pytanie czy z tego samochodu da się całkowicie usunąć immobilajzer ? jeszcze raz dziekuje