VW golf magiczny przełącznik

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, jestem nowy i szukam pomocy. Opiszę sytuację poniżej.
Kupiłem auto w październiku (Golf IV TDI 110 KM) i ma ono magiczny przełącznik wiodący od akumulatora do pompy wspomagania (chyba) . Problem polega na tym, że na 1 opcji przełącznika auto odpala normalnie, ale często nie załącza się turbina, w dodatku jak zostawie na tej pierwszej opcji auto, to rozładowuje mi akumulator.

2 tryb tego przełącznika wygląda tak, że auto ma moc wszystko gra, ale czasem nie mogę go odpalić, rozrusznik kręci, ale nie może załapać. Dlatego zawsze zostawiam na noc auto na tej drugiej opcji, rano próbuje go odpalić, czasem załapie, czasem nie, jeśli nie, to przełączam na 1 opcję i auto odpala, następnie idę przełączyć na 2 opcję żeby auto miało moc, wtedy silnik czasem gaśnie, czasem wszystko jest normalnie.

Poniżej foto, jak to wygląda:

Witam, jestem nowy i szukam pomocy. Opiszę sytuację poniżej.
Kupiłem auto w październiku (Golf IV TDI 110 KM) i ma ono magiczny przełącznik wiodący od akumulatora do pompy wspomagania (chyba) . Problem polega na tym, że na 1 opcji przełącznika auto odpala normalnie, ale często nie załącza się turbina, w dodatku jak zostawie na tej pierwszej opcji auto, to rozładowuje mi akumulator.

2 tryb tego przełącznika wygląda tak, że auto ma moc wszystko gra, ale czasem nie mogę go odpalić, rozrusznik kręci, ale nie może załapać. Dlatego zawsze zostawiam na noc auto na tej drugiej opcji, rano próbuje go odpalić, czasem załapie, czasem nie, jeśli nie, to przełączam na 1 opcję i auto odpala, następnie idę przełączyć na 2 opcję żeby auto miało moc, wtedy silnik czasem gaśnie, czasem wszystko jest normalnie.



W wiekszej rozdzielczosci : http://vlep.pl/h9qgk4.jpg

[ wiadomość edytowana przez: Biały dnia 2016-05-06 09:25:50 ]