Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2019-01-19 00:51:39 Przełóż w kopulce pierwszy z czwartym przewodem. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-19 01:15:33 Jutro tak zrobię! Swoją drogą, dlaczego tak się dzieje? Błędne oznaczenia kolejności zapłonu? |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2019-01-19 07:18:16 Błędny montaż. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-21 09:20:50 Altek jest samarowski, na razie polecono mi wstawić diodę między altkiem a skrzynką bezpieczników, tylko skąd teraz wziąć taką diodę...
|
Rzoooq 21072 Warszawa | 2019-01-21 09:44:18
Np. ze starego alternatora Samarowski jest samowzbudny i musi byc podłączony przez żarówkę. Tu masz schematy: - obcowzbudny http://rzooq.cba.pl/wp-content/uploads/2013/07/obco.jpg - samowzbudny http://rzooq.cba.pl/wp-content/uploads/2013/07/samo.jpg Alternator obcowzbudny możemy zdrutować, podając +12V z akumulatora na wyprowadzenie „15” Alternator samowzbudny możemy zdrutować, podając +12V przez żarówkę na wyprowadzenie „61” [ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2019-01-21 09:45:25 ] |
Rzoooq 21072 Warszawa | 2019-01-21 10:08:06
Kolega spytał skąd wziąć diodę, więc podejrzewam, że prędzej przy ładzie znajdzie żarówkę i przy okazji może zrobić sobie kontrolkę |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-21 10:14:23 Diód mam pełno w domu, z tym że są max 1A . A z tą żarówką nie pomyślałem, przecież 2107 nie ma kontrolki tylko wskaźnik ładowania! Dzisiaj to przetestuję . Tą żarówkę puścić pod jakiś konkretny przewód? [ wiadomość edytowana przez: SzokoLada dnia 2019-01-21 10:17:48 ] |
Rzoooq 21072 Warszawa | 2019-01-21 10:49:55
2107 ma na desce kontrolkę/żarówkę pod alternator samowzbudny (patrz schemat). U mnie wyprowadzenie kończyło się na gniazdku w komorze silnika. Musiałem dorobić jedną wsuwkę w czarnej wtyczce i działało pięknie Wieczorem będę w garażu to zrobię foto. |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-21 14:14:14 Dzięki wielkie dobrodzieju! |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2019-01-21 18:04:05 W zupełności wystarczy taka 1A. Prąd przez nią płynie jedynie jak masz włączony zapłon a silnik się nie kręci. Jak alternator się wzbudzi to napięcie na diodzie jest 0V.
Z tym miejscem na żarówkę, to nie do końca tak, bo u mnie na przykład miejsce niby jest, ale na płytce "zapomnieli" zrobić połączeń a w związku z tym nic nie wyprowadzili we wiązce. |
SzokoLada (S) MEGA ŁADZIARZ 2102/03/05/2111 Legnica (mała Moskwa) | 2019-01-21 19:34:05 Dioda to szybko i tanio. ----------------- АвтоBA3 непобедим, скрутим, склеим, полетим |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-21 20:16:41 Dobra, tą diodę wlutować pod ten przewód od małej wsuwki? Czy ten różowy do skrzynki z bezpiecznikami? I w jakiej polaryzacji? |
Rzoooq 21072 Warszawa | 2019-01-21 23:00:50 |
LadaGKW Kwidzyn | 2019-01-21 23:10:14 Zegary w sumie mam na wierzchu bo kierownica się zapiekła, więc zobaczę czy coś tam jest . Kolejność taka jak na tamtym diagramie czy może być w innym miejscu? No i czy chodzi o tą małą wsuwkę? Nic innego mi nie przychodzi do głowy patrząc na tą odnogę 61...
[ wiadomość edytowana przez: LadaGKW dnia 2019-01-21 23:25:37 ] |
Rzoooq 21072 Warszawa | 2019-01-21 23:32:05
U mnie świeciła 3 kontrolka od góry Ta żarówka była trochę większa od reszty z tego co pamiętam. Miejsce w czarnej wtyczce zaznaczone kółkiem nie miało kabelka z wsuwką i go dorabiałem. Jak śledziłem wtedy przewody od wtyczki przy zegarach do złącza skrzynki w kabinie i potem do złącza skrzynki w komorze silnika to u mnie wszystko było zgodnie ze schematem. PS. Jprdle, to foto zrobiłem prawie 60k km i 6 Złomboli temu... [ wiadomość edytowana przez: Rzoooq dnia 2019-01-21 23:33:24 ] |