Smrod paliwa

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam maly problem z moim autem! mianowicie jest to bmw e 30 z motorem m40 1,6i z 90roku,auto kupilem w sierpniu od starszego pana w niemczech- pierwszy wlasciciel itd. autko super zadbane jak to od kazdego dziadka tylko jest jeden problem! mianowicie w ruchu miejskim strasznie capi paliwem! ten smrod nie wiem skad i jak bo wszystkie szlauchy przejzalem i nic nie znalazlem zero "potu"! ten smrod wychodzi z nawiewow takze zawsze zamykam klapy i wylaczam dmuchawe to wtedy tak nie czuc! na trasie jest natomiast wszystko tip top!nic nie smierdzi! mam wiec pytanie czy to jakas wada fabryczna czy jaka cholera! moze ktos ma badz mial podobny problem! z gory dziekuje za info
wojtas24
  
 
na bank masz gdzies przerwny przewód
  
 
Moim zdaniem pękł przewod gumowy pomiędzy wlewem paliwa a zbiornikiem. Przyjżyj mu się uważnie. Zwykle pękają na zagięciu. powodzenia.
  
 
Witaj
Przejrzyj dokladnie zasilanie listwy wtryskow.
Jesli smierdzi z nawiewow to an pewno nieszczelnosc wystepuje w silniku.
Tego na pierwszy rzut oka nie widac, pompa podaje cisnienie ktore nie odbiera silnik do konca wiec w ruchu miejskim smierdzi i to dosc porzadnie, natomiast na trasie dochodzi do tego ruch powietrza w komorze silnika.
Przejrzyj dokladnie wszystkie przewody, przede wszystkim w miejscach podlaczen, przy opaskach. Na pewno gdzies tu tkwi problem!
Zadnej filozofii tu nie ma........


Pozdrawiam serdecznie!
  
 
sprawdź połączenia wtryskiwaczy z listwą. tam lubi w tych motorach cieknąć paliwko.
pozdrawiam
  
 
Nalezy wymienic elastyczne przewody paliwowe przy silniku. Po pewnym czasie takie tworzywo twardnieje i pojawia sie nieszczelnosc przy polaczeniach.
  
 
Witam postanowiłem podpiąć się pod ten wątek chociaż mam nieco inny problem. Mam E36 316i gdy zatankuje autko do pełna to przez dwa trzy dni strasznie wali mi paliwem, po kilku dniach i przejechaniu paru kilometrów wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc!!!
  
 
Witam miałem taki sam problem z M50 w E36 czasami smierdziało paliwem a czasem nie najbardziej na postoju jak silnik pracowal ,na pierwsz zut oka nic po otwarciu maski w czasie pracy silniki okazało sie ze przewód gumowy od filtru paliwa do listwy wtryskowej jest stary i popekany i na łaczeniu listwy z przepodem gumowym na opasce cieknie ,nowy przewodzik rozwiązal problem .pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2007-05-06 10:10:39, mist pisze:
Witam postanowiłem podpiąć się pod ten wątek chociaż mam nieco inny problem. Mam E36 316i gdy zatankuje autko do pełna to przez dwa trzy dni strasznie wali mi paliwem, po kilku dniach i przejechaniu paru kilometrów wszystko wraca do normy. Proszę o pomoc!!!



No to chyba jest oczywiste, że nieszczelnośc występuje przy wlewie paliwa..
Masz trzy wyjścia:
1. olać to i dalej tankować do pełna
2. naprawić wlew lub uszkodzony w górnej części zbiornik
3. nie tankować do pełna.

Tankuj 3/4 zbiornika i napewno nie będziesz zmuszony siedzieć w tym smrodku

pozdrawiam!