Spadniecie z krzesla- najnowszy ford :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco







Mysle ze to autko zasluguje nowego tematu. Moze ktos znajdzie jakies dane dotyczace silnika/osiagow!

[ wiadomość edytowana przez: Pingu dnia 2005-01-16 23:07:44 ]
  
 
Ja znam jego poczatki .Nie dawno w telewizji ogladałem program jak 12 kolesi projektowało i odlewało formę karoserii tego autka
  
 
To jest raczej koncept chyba ze sie myle. Ksztalty zajefajne, tyl z boku nawiazuje do mustanga, przod do vipera . Mysle ze GT40 nowe jest rowniez godne uwagi . Co poszukam na temat tego .
  
 
Cytat:
2005-01-16 23:27:32, _Gallus_ pisze:
To jest raczej koncept chyba ze sie myle. Ksztalty zajefajne, tyl z boku nawiazuje do mustanga, przod do vipera . Mysle ze GT40 nowe jest rowniez godne uwagi . Co poszukam na temat tego .


Nowe GT40 jest w sam raz dla ceibie. Wyglad starego classyka a technika itp nowka osiagniecia
  
 
Chromowoz
  
 
Masakra autko jest dosłownie, wczoraj widzialem cos podobnego w krakowie ale nie rocznik 2005 tylko jakies stare porshe doslownie zglebiony doslownie koles w tym autku lezal pewnie
  
 
fajny chromowozik - tyl nawiazuje do TVR , z przodu mi przypomina nowego GT - ale co do silnika to pewnie ma kolo 75KM , bo to raczej napewno concept
  
 
"Prototypowy model GT40 nawiązuje do legendarnego wyczynowego samochodu sygnowanego tą samą nazwą z 1964 roku, który nie powstałby, gdyby nie zatarg z Enzo Ferrari Samochód zaskakuje swoim wzornictwem. Nie dlatego, że szokuje futurystyczną linią. Po prostu niewiele się różni od pierwowzoru sprzed niemal pół wieku. Nadwozie obecnego GT40 jest tylko blisko 45 cm dłuższe i niemal 10 cm wyższe od protoplasty. Przednie koła pojazdu mają 18 cali, tylne 19. Mają trudne zadanie: przenieść ponad 500 KM mocy z ośmiocylindrowego silnika o pojemności 5,4 litra. Jednostkę napędową podobnie jak ramę samochodu zbudowano z lekkiego aluminium. Prędkość maksymalna: Ford deklaruje, że na najdłuższej prostej toru Le Mans nowy GT40 może rozpędzić się do 320 km/godz. Jak ponad pół wieku temu narodziła się legenda tego pojazdu? Na początku lat 60. ubiegłego wieku niemal wszystko było gotowe - Ferrari, słynny włoski producent sportowych samochodów, miał zostać przejęty przez amerykańskiego Forda. W ostatniej chwili Enzo Ferrari, autokratyczny szef firmy, wycofał się z transakcji. Zirytowany Ford postanowił zatem przygotować samochód, który pokona włoską firmę w długodystansowym wyścigu na torze Le Mans. Tak oto w 1964 roku powstał model GT40, któremu aż czterokrotnie udało się wygrać z Ferrari w słynnych francuskich wyścigach. W latach 90. XX wieku Ford przedstawił prototypowy model GT90, który miał być współczesną interpretacją klasycznej konstrukcji. Teraz zaś koncern pokazał GT40 nowej generacji, który być może trafi wreszcie do salonów sprzedaży"

materiał zaczerpniety ze strony:
http://cool33.w.interia.pl/html/gt40.html
(no wiecie prawa autorskie)


  
 
wedlug mnie autko jest wyczadziste .. podobny do forda gt
taki chromowoz przydalby sie czuczowi
  
 
Tak napisali w Auto Swiecie
-----------------------------------------------------------------------------
Ford Shelby GR-1
Nadwozie tego koncepcyjnego coupe wykonano z polerowanego aluminium. Do budowy wykorzystano podzespoly Forda GT i silnik V 10 o mocy 605 KM. Skrzynia manualne 6 biegowa.
-----------------------------------------------------------------------------
  
 
Bi pi niepotrzebnie sie nawklejales bo to nie jest z pewnoscia GT40 . A jesli chodzi o ten z fotek to jedna rzecz razi troszke, wlot powietrza na chlodnice odslania wszystkie bebechy zawieszenia itp. Jakos tak to dziwnie wyglada . Zatem jest to Shelby GR-1, ciekawe czy wejdzie do produkcji chociaz koszty jak zwykle pewnie zgodnia go do muzem .
  
 
Technical Specifications:
Engine
Type: V10
Displacement cu in (cc): 390 (6400)
Power bhp (kW) at RPM: 605(451) / 6750
Torque lb-ft (Nm) at RPM: 501(679) / 5550
Redline at RPM: 7500
Brakes & Tires
Brakes F/R: ABS, vented disc/vented disc
Tires F-R: 275/40 - 345/35 R19
Exterior Dimensions & Weight
Length × Width × Height in: 173.7 × 74.6 × 46
Weight lb (kg): 3900 (1771)
Performance
Acceleration 0-62 mph s: <4.0
Top Speed mph (km/h): n.a.
Fuel Economy EPA city/highway mpg (l/100 km): n.a.





dane o nim a TU
jest jeszcze kilka zdiec
  
 
No wszystko ładnie pięknie tylko kto mi powie co tu można ztuningować...?
  
 
Wieksze Fel , wieksze turbiny, srodek full rally , zwiekszenie pojemnosci i takie tam za chore dziesiatki tysiecy dolarów ...
  
 
a mówia ze" ford gówna wort" i gubosie myla !!!!!!!spoko furka z niego jest !!!!!!!!!
  
 
zalezy bo " nie każda morda pasuje do forda "
  
 
O kurka !! Miałem spaść z krzesła a jakoś dalej siedze na nim stabilnie ...... CHROMOWÓZ fajny, ale wolę moją PANDĘ.
  
 
Artykulik z INTERI
  
 
Panowie, nawet MB 300 SL wymieka przy tym cudzie


Kto zgadnie co to? (nie sugerowac sie linkiem)

[ wiadomość edytowana przez: Piotrek83 dnia 2005-01-18 00:25:19 ]
  
 
hehe no link calkiem wypasny