ZASADY PISANIA NOWYCH TEMATÓW W TYM DZIALE.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z powodu wielu niekontrolowanych tematów , które są pisane bez zgody zarządu klubu podaje nowe zasady których nalezy przestrzegać:

1. Tematy o zlotach / imprezach motoryzacyjnych nie dot. naszego miasta moze pisac każdy .

2. Żeby zorganizowac spotkanie klubowe trzeba być klubowiczem. Nastepnie nalezy zoorgaznizowac to czyli nie powiedziec ze cos bedzie i tyle, tylko zapewnic atrakcje i przygotowac sie i napewno na nim byc. Jak rowniez poinformowac o tym Prezesa!

3. Żeby napisac watek o planowanym spotkaniu nalezy powiadomić o tym moderatora o ile min 5 klubowiczów !! zadeklarowało że się pojawi .

4. Pisząc temat nalezy podać miejsce, date i godzine spotkania.

5. W temacie warto dodać końcówke " i wrażenia po" dzięki temu unikniemy dublowania tematów.

NIEPRZESTRZEGANIE W/W REGULAMINU GROZI ODEBRANIEM PRAW PISANIA NA TYM FORUM NA OKRES 7 DNI.



[ wiadomość edytowana przez: Pingu dnia 2005-01-25 17:10:57 ]