silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń, bardzo dobra elastyczność" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń, precyzyjne przełącznie biegów" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "lepszy niż w Hondzie Civic, ale przy większych prędkościach troche za "czuły"" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobry" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń, ale przydają się czujniki cofania" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "ogólnie dobra, mogłyby być lepsze materiały tapicerskie, ponadto od czasu do czasu slychać różne brzęczenia lub stuki (w drzwiach i z zamykanego schowka w desce rodzielczej na płyty CD)" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzeżeń" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobre" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "miejsca z przodu jest wystarczajaco, ale z tyłu wiecej jest w HONDZIE CIVIC" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobre nawet przy dużych prędkościach (autostrady niemieckie)" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "jak na 155 KM rewelacyjnie małe, przywłączonej klimatyzacji w mieście nie przekracza wielkości katlogowej 10,3 l/100 km, na autostradzie przy prędkościach do 130-160 km/h około 8l, na zwykłych drogach 5,7 - 6,4 l/100km" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "za mały przebieg, żeby wydać wiarygodny werdykt, ale dotąd bez awarii" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "teoretycznie cena wysoka, ale w porownaniu z konkurencją europejską, gdzie za wiele elementów trzeba sporo dopłacać okazuje się, że jest atrakcyjna" |
|
"Uważam, że jest to samochód godny uwagi o ładnej prezencji (oczywiście jest to rzecz gustu), komfortowy a równoczesnie ani zbyt "twardy" ani zbyt "miękki" o zawieszeniu umożliwiajacym szybkie pokonywanie zakrętów. W środku jest dobrze wyciszony, brzmienie silnika jest bardzo przyjemne. Tego sam nie słyszałem, ale z zewnątrz odgłos pracy silnika przy gwałtownieszym przyśpieszaniu jest podobno typowo hondowski, czyli sportowy. Jeżeli do czegoś bym się chciał przyczepić, to samochóg posiada wewnątrz wiele schowków , ktorych przydatnośc jest według mnie problematyczna. Właściwie nie ma gdzie schować atlasow samochodowych, bo nie mieszczą się w schowkach drzwiowych i pozostaje ich wpychanie pomiędzy fotel i środkowy tunel. Bagażnik mógłby mieć też bardziej regularne kształty." |