Maserati, ikona włoskiego luksusu, z radością prezentuje bezprecedensową współpracę z Barbie® firmy Mattel. To partnerstwo napędzane wspólnym pragnieniem przełamywania granic i demonstrowania unikalnego charakteru obu marek. Zarówno Maserati, jak i Barbie są natychmiast rozpoznawalne za sprawą ich niezwykłej osobowości oraz zjawiskowego stylu. Teraz uwolniły swoją kreatywność w arcydziele inspirowanym fenomenem Barbiecore – odważnym i ponadczasowym designersko Grecale.
Owocem tej niekonwencjonalnej współpracy jest ultralimitowana edycja Maserati Grecale, najnowszego SUV-a włoskiej marki. Grecale powstało, by codzienne wrażenia z jazdy zamieniać w coś wyjątkowego, a Barbie wybrała je jako samochód dopasowany do jej wielopłaszczyznowego stylu życia, począwszy od spotkań biznesowych po przyjęcia, pokazy i inne efektowne wydarzenia.
Barbie Maserati Grecale, jako ultralimitowana edycja Fuoriserie, na całym świecie będzie dostępna tylko w dwóch unikatowych egzemplarzach. Jeden z nich zadebiutował właśnie w Los Angeles jako jeden z prezentów Neiman Marcus Fantasy Gifts w tegorocznym katalogu luksusowego domu towarowego Neiman Marcus. Część ceny tej ekskluzywnej amerykańskiej edycji zostanie przeznaczona na potrzeby realizacji projektu Barbie Dream Gap* – globalnej inicjatywy marki Barbie, prowadzonej we współpracy z organizacjami charytatywnymi z myślą o zapewnieniu równych szans dziewczętom i usuwaniu barier, jakie mogą spotykać je w życiu. Dodatkowe szczegóły dotyczące drugiego unikatowego egzemplarza zostaną ogłoszone w 2023 r.
Barbie Maserati Grecale to dzieło sztuki zaprojektowane w ramach programu personalizacji Fuoriserie. Program ten pozwala miłośnikom samochodów wyrazić swoją pasję i kreatywność podczas tworzenia ich jedynego w swoim rodzaju luksusowego włoskiego samochodu – zgodnie z niepowtarzalnym stylem i gustem właściciela.
Nowe, odważne wcielenie Maserati Grecale to wersja Trofeo, która za sprawą potężnego 530-konnego silnika V6 Nettuno pulsuje czystą adrenaliną. Kultowy różowy odcień, zgodnie ze stylem Barbie, pokrywa niemal każdy skrawek wymarzonego SUV-a. Uzupełniają go jaskrawożółte akcenty, inspirowane wyścigowym dziedzictwem trójzębu.
Ozdobione logo Barbie nadwozie SUV-a jest pokryte opalizującym lakierem, który w słoneczne dni odsłania niesamowity efekt tęczy. Eleganckie, utrzymane w czarnej tonacji wnętrze wyróżnia skórzana tapicerka foteli, a także skórzane wykończenie deski rozdzielczej, dywaniki i drzwi – zaakcentowane różowymi przeszyciami – oraz zagłówki z unikalną literą „B”.
* po sprzedaży SUV-a Barbie x Maserati Grecale Trofeo, do 31 marca 2023 r., firma Mattel przekaże 10% jego ceny na rzecz projektu Barbie Dream Gap (przez witrynę GoFundMe.org).