W zaledwie 4 miesiące od debiutu w salonach najpopularniejszym modelem okazał się MINI Countryman.
Dynamiczny rozwój, rozbudowa portfolio o nowe propozycje, a także wyjątkowy charakter brytyjskiej marki premium pozwalają MINI czuć się pewnie na polskim rynku. Klienci cenią jej charakter, a także coraz częściej utożsamiają się ze stylem życia, jaki wpisany jest w DNA marki. Nie bez znaczenia pozostaje również kultowy status. To wszystko sprawia, że polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po MINI.
Przebojowy MINI Countryman
Najbardziej popularny w pierwszym półroczu okazał się MINI Countryman, który znalazł aż 401 nabywców. Nowa wersja pięciodrzwiowego crossovera, który jest największym modelem w portfolio, zadebiutowała w polskich salonach w lutym i w zaledwie cztery miesiące podbiła serca klientów. Kluczowa okazała się wyjątkowa stylistyka, bogate wyposażenie i praktyczność. Do obecnych na rynku wersji benzynowych i napędzanych silnikiem diesela, w drugiej połowie roku dołączy MINI Countryman Cooper S E All4 – pierwsza hybryda plug-in w ofercie marki, co powinno dodatkowo zwiększyć zainteresowanie bestsellerem MINI.
Na drugim miejscu uplasował się MINI Hatch w wersjach 3 i 5-cio drzwiowych, których łącznie zarejestrowano ponad 300 sztuk. Z kolei trzecim najpopularniejszym modelem marki okazał się obecny na rynku od 2015 roku MINI Clubman, który zanotował 172 rejestracje.
Klucz do sukcesu
Istotną rolę w sukcesie MINI odgrywa wyjątkowy charakter i dalece idąca możliwość personalizacji auta. Kierowca może dobrać specjalne grafiki dachowe, kolor lusterek, czy elementy wykończenia wnętrza. Alternatywnie może zdecydować się na jeden z specjalnych modeli, jak np. MINI Seven czy MINI Carbon Pro Edition. Dzięki temu właściciele MINI mogą naprawdę wyróżnić się i poczuć się wyjątkowo.
"Wynik, jaki MINI osiągnęło w pierwszym półroczu 2017 roku bardzo nas cieszy, napawa wielkim optymizmem i zachęca do kontynuacji ciężkiej pracy. Potwierdza on również jak silnie nasza marka zadomowiła się w sercach Polaków" – komentuje Rafał Znyk, Head of MINI Poland.
"Wzbogacenie oferty najpopularniejszego w naszym portfolio MINI Countrymana o wersję plug-in hybrid na pewno przyciągnie do nas wielu nowych fanów. Osoby, dla których obok gokartowej frajdy z jazdy bliskie są także kwestie zrównoważonej mobilności będą mogły wybrać właśnie hybrydowego Countrymana" – dodaje.
Dla przedsiębiorców ceniących sobie styl MINI marka ma także specjalną ofertę biznesową. Wszystkie trzy najpopularniejsze modele marki dostępne są w wersjach Business Edition. Przykładowy koszt raty miesięcznej w ramach MINI Comfort Lease to 650 PLN netto dla modelu MINI Hatch Business Edition, a 850 PLN netto dla największego w rodzinie MINI Countryman Business Edition. MINI jest także dostępne ramach wynajmu długoterminowego Alphabet z ratą miesięczną zaczynającą się od 999 PLN netto.