MotoNews.pl

Innowacyjna premiera nowego MINI Coupe

Innowacyjna premiera nowego MINI Coupe30.10.2011
Oddział MINI CEE (Europa Środkowa i Wschodnia) jako pierwszy z Grupy BMW wprowadza na rynek nowy model wykorzystując wyłącznie kampanię w sieci. Założeniem projektu było zaangażowanie fanów marki MINI na Facebooku ...

Innowacyjna premiera nowego MINI COUPE w sieci to pierwsza taka premiera auta w Europie. Nowy model został oficjalnie wprowadzony na rynek 14 października w dziesięciu państwach Europy Środkowej i Wschodniej.

Założeniem projektu było zaangażowanie fanów marki MINI na Facebooku w ekscytującą przygodę, której główną gwiazdą było MINI Coupe.

Innowacyjna premiera nowego MINI Coupe 1Na facebookowej stronie MINI każdego z dziesięciu krajów regionu opublikowane były kolejno trzy teasery – warunkiem dodania kolejnego filmu było otrzymanie przez umieszczony już na profilu teaser od 30 do 50 kliknięć ‘lubię to’. Motywem przewodnim wszystkich filmów wideo była „Pogoń” – intrygująca dziewczyna pytała fanów marki, co byliby gotowi zrobić, aby ją zdobyć. Spośród pomysłów dodawanych w komentarzach na Facebooku wybrano te najbardziej oryginalne. Z każdego kraju wyłoniono dwóch chłopaków, którzy wraz ze swoimi kolegami polecieli do stolicy Słowenii - Lubljany na nagranie swojej propozycji. Dowcipne, niezwykłe, wyjątkowe próby zdobycia dziewczyny przez każdy zespół zostały opublikowane w formie filmów na Facebooku. Para, która otrzyma najwięcej ‘like’ów’ wygra weekend w Barcelonie.

Mimo, że kampania prowadzona jest przez centralę BMW Group w Monachium, każde państwo opracowało lokalny media plan wspierający akcję na Facebooku i reklamujący MINI Coupe.

Innowacyjna premiera nowego MINI Coupe 2Kampania okazała się sukcesem - w Rumunii trzeci teaser został opublikowany już trzeciego dnia od chwili rozpoczęcia akcji, a na Węgrzech liczba fanów na Facebooku wzrosła o 24% w dwa dni. Od początku kampanii do fanów marki MINI w Europie Środkowej i Centralnej dołączyło kilkadziesiąt tysięcy osób. Filmiki nakręcone przez wyłonione zespoły są dodawane na kanale Youtube i portalu Facebook od początku października.

W Polsce akcja spotkała się także z bardzo dużym zainteresowaniem. Dwa polskie zespoły, które wyjechały Słowenii także przygotowały filmy, z których jeden jest w tej chwili liderem głosowania na Facebooku.

Źródło: Informacja: MotoTarget
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata