...„Project Global” firmy MMC i wyjątkowo dobrze przyjętym pojeździe koncepcyjnym 2007 Concept-cX.
Ten nowy, niesłychanie ważny model odegra kluczową rolę w procesie transformacji strategicznej Mitsubishi Motors. Wizerunek firmy nastawionej na produkcję pojazdów typu SUV zostanie zastąpiony przez image producenta przyjaznych środowisku aut osobowych i pojazdów klasy crossover (modele i-MiEV, Colt, Lancer, Grandis, nowy kompaktowy crossover i Outlander), którego produkty obecne będą również w segmencie „prawdziwych terenówek” (modele Pajero/Montero/Shogun i L200). Tym samym firma MMC uprzedzi fundamentalne zmiany kształtujące popyt na rynku.
Oprócz modelu i-MiEV, nowy kompaktowy crossover to kolejna rewolucja i symbol zwrotu firmy w stronę pojazdów bardziej przyjaznych środowisku, które swój ekologiczny charakter zawdzięczają wyjątkowej konstrukcji i innowacyjnym, autorskim rozwiązaniom technologicznym firmy MMC.
Europejską premierę nowego pojazdu zaplanowano na 2010 rok podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie.