silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "Na wtrysku Boscha pracuje równo i w miarę kulturalnie. Powyżej 3500obr/min staje się głośny. Elastyczność nienajlepsza ale osiągi wystarczające." | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Biegi wchodzą pewnie i gładko, może nieco za ciężko ale ogólnie ocena bdb." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Wspomaganie kierownicy działa bardzo dobrze, zawieszenie wygodne." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Hamulce są niezłe." | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "Jak na sedana bardzo dobra widoczność." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Uważam, że za tą cenę auto wykończone bardzo dobrze. Po 10 latach we wnętrzu nie słychać żadnych trasków ani skrzypień. To nie to samo co Polonezy z lat 80-tych i pierwszej połowy 90-tych." | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "Wychodzi na jaw wiekowość konstrukcji. O ile rozmieszczenie przyrządów jest ok o tyle pozycja za kierownicą nie jest idealna dla kierowcy o wzroście rzędu 190cm, ale można się tak ustawić by przejechać trasę bez większego zmęczenia. Dla niższych - OK." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "W porównaniu ze starym Polonezem to niebo a ziemia. Latem leci chłodne, zimą szybko gorące." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "Duży samochód, dużo miejsca." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "Jak na Poloneza to niezłe. Lepiej niż w starszych wersjach. Do 110km/h nie trzeba podgłaśniać radia. Silnik głośny po przekroczeniu 3500obr/min." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "Zużycie gazu rzędu 9,8/100 jest do zaakceptowania. Ceny części taniutkie." | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "Polonez potrafi być niezawodnym samochodem." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "No tu jest bezkonkurencyjny." |
|