silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "dużo lepiej niż było fabrycznie, 98KM" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "piątka z pionowym drążkiem" | |
układ jezdny | ocena: 3 | komentarz: "twardy tył, przód na wiosne" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "dwutłoczkowe zaciski i większe niż ser. tarcze" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "ok" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | | |
ergonomia | ocena: 3 | komentarz: "wnętrze polonez" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 3 | komentarz: "jest" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "starcza" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "po zmianie silnika jest ok." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "to zależy od stylu jazdy" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | |
|