silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "turbo jeszcze działa..." | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "6 i wystarczy" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "troche majta na koleinach.." | |
układ hamulcowy | ocena: 2 | komentarz: "po 135 km/h przestaje działać.." | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "zajebista dookoła ramienia" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "plastiki bez zażutu tylko ta blacha na drzwiach..." | |
ergonomia | ocena: 1 | komentarz: "przełączniki w bagażniku do zmiany świateł.." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "na chuch nie narzekam.." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "po zrobieniu kabrio mam zajebistą przestrzeń" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "wyciszone styropianem i wełną - niezłe" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "15,5 na setke to niedużo..." | |
niezawodność | ocena: 1 | komentarz: "co tydzień jestem u kolegi Zenka w warsztacie..." | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "1/2 litra spirytu w 2002 r" |
|