silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "zrywny ekonomiczny i nowoczesny" | |
skrzynia biegów | ocena: 3 | komentarz: "dobrze dobrane przełożenia szczególnie 3, brakuje 5 biegu, troche nieprecyzyjna zmiana biegów" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "dobrze trzyma sie drogi, troche za twarda z tyłu" | |
układ hamulcowy | ocena: 3 | komentarz: "jak to we Fiatach, hamulce są wystarczające brak jest wspomagania" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "widoczność jest wzorowa, widać narożniki i wszystko co siedzieje" | |
jakość wykończenia | ocena: 1 | komentarz: "trzeszczy i skrzypi, gdzieniegdzie coś odpada ale jak na 25 lat na karku ma prawo" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "jest dobra wszystko jest pod ręką" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "jedna z największych zalet Zastavy, w zime zawsze jest w niej ciepło" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "jak na samochód o tych wymiarach, zaprojetowany 30 lat temu jest idealnie" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 2 | komentarz: "jest głośno, silnik jak to we Fiatach daje niezły koncert" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "niskie OC, małe rachunki za paliwo" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "to zależy od egzemplarza moja sie zabardzo nie psuje" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "w moim przypadku ideał cena zakupu 200zł drógie tyle w nią włożyłem i niema problemu" |
|
"Stare, solidne, sympatyczne autko z duszą, ekonomiczne, w miare szybkie, oszczędne i bardzo nowoczesne (poprzeczny silnik z przodu napęd na przód), trzeba też brać korekte na to że te autka w najlepszym przypadku mają 22 lata, ogólnie gorąco polecam na pierwszy samochód, dla indywidualistów (mało jest ich już na drogach), majsterkowiczów (troche kiepsko jest z częściami, ale Zastava ma tą zalete że 95% jej części jest wymienna z innymi fiatami) i studentów ma naprawde wygodną tylną kanape:)" |