...że prace przynajmniej nad tym drugim nie id± według wcze¶niejszych założeń.
¬ródła bliskie firmie podaj±, że pod względem technologicznym Pagani nie ma żadnych problemów. Prace nad rozwojem C9 mogłyby się toczyć dalej. Niestety, firmie brakuje funduszy. Wygl±da na to, że włoska marka, która produkuje w niewielkiej ilo¶ci ręcznie składane pojazdy odczuła echo kryzysu finansowego. Ponadto, jeden z prototypów C9 jaki¶ czas temu został doszczętnie rozbity na niemieckiej autostradzie, co oznacza kilkumilionowe straty. Tymczasem grupa inżynierów Pagani musi jeszcze uporać się z nowymi nastawami zawieszenia i znaleĽć sposób na to, by gigantyczna moc silnika AMG bez większych strat trafiała na koła C9.
CarsUK sugeruje, iż nadal można się spodziewać, iż Pagani wystawi C9 na jesiennych targach w Paryżu, niestety najprawdopodobniej nie będzie to wersja produkcyjna. Również ambitne plany sugeruj±ce produkcję 60 sztuk C9 rocznie mog± zostać odroczone. Miejmy nadzieję, że firma wybrnie z kłopotów i będzie nadal dostarczała tematów do dyskusji bogaczom i pasjonatom motoryzacji.