...w którym zanotowano wzrost sprzedaży samochodów. Firma sprzedała w sumie 1212 samochodów, podczas gdy w 2007 roku liczba ta była na poziomie 1010 egzemplarzy.
Największą popularnością cieszył się czterodrzwiowy Phantom z krótkim i długim rozstawem osi, którego udział w ogólnej sprzedaży wyniósł ponad 50%. Jednak to ciągłe zainteresowanie Phantomem Drophead Coupe i zaprezentowanym latem 2008 roku Phantomem Coupe zapewniło Rolls-Royce'owi nowych klientów i zanotowany wzrost sprzedaży.
Wciąż największym rynkiem dla brytyjskiej marki pozostały Stany Zjednoczone, które stanowiły 38% ogólnej sprzedaży. Z kolei największym dynamizmem charakteryzowały się rynki Europy Północnej i Środkowego Wschodu, gdzie wzrost sprzedaży wyniósł odpowiednio 95 i 48 procent. Pozostałe regiony to Australia, Chiny, Indie i Singapur.
A oto lista największych rynków sprzedaży samochodów Rolls-Royce w 2008 roku:
1. USA
2. Wielka Brytania
3. Zjednoczone Emiraty Arabskie
4. Chiny
5. Rosja
Rolls-Royce nie osiada jednak na laurach i już w tym roku planuje zaprezentować w pełni nową linię modelową oznaczoną obecnie symbolem RR4.