MotoNews.pl

Rolls-Royce sprzedaje się jak świeże bułeczki

Rolls-Royce sprzedaje się jak świeże bułeczki12.07.2010
Kryzys chyba naprawdę się już skończył - niech świadczą o tym wyniki Rolls-Royca, który wyprzedał całą linię produkcyjną, aż do września. W zakładach w Goodwood powstaje ok. 15 samochodów dziennie. Tylko w czerwcu wyprodukowano 300 Rolls-Royców.

Wszystkie zostały już sprzedane. Modele, które zostaną złożone w miesiącach wakacyjnych też znalazły już swoich właścicieli. Brytyjska legenda pod skrzydłami BMW konsekwentnie buduje swoją pozycję rynkową. Wszystko wskazuje na to, że w 2010 r. powstanie dwa razy więcej Rollsów niż w 2009.

Oczywiście jednym z powodów jest wprowadzenie relatywnie taniego modelu Ghost, jednak - jak wskazują dane - Phantom nadal cieszy się sporym wzięciem. Głównym rynkiem zbytu dla luksusowych limuzyn jest oczywiście Azja. Chińscy biznesmeni coraz częściej nie mieszczą się ze swoim ego w pojazdach Mercedesa, czy BMW, na czym korzystają takie marki jak Rolls-Royce.

Źródło: foto: Rolls-Royce, informacja: Moto Target
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata