2005-12-16 12:44:20
radziłbym sprawdzić czy koło paska rozrządu które jest nałożone na wałek rozrządu, tam jest taki klinek(między wałkiem a kołem) który sie ścioł i koło przesuneło sie o kilka mm.po czym znów sie zablokował bo tam są jeszcze 4 śrubki które go zablokowały, pasek przeskoczył o ząbek ale sie nie urwał, mechaniory mienili pasek i napinacze i tak furka śmigała rok, wracałem do kraju(2,5k. km) i dojechałem, kilka dni później 5 km. od domu pasek sie urwał, (miał14k. km), rozebrałem silnik--prowadnice skruszone,zawory do wymiany i wałek pękł w 4 miejscach.Na allegro jest firma która sprzedaje nowe części(gates, contitech i inne)
wszystko wyniosło mnie ok.700zeta(robocizna free), wałek rozrządu, uszczelka pod głowice, paski,usczelniacze zaworów,zawory i inne, później okazało sie że w moim silniku nie są wymienialne prowadnice i trza było wytaczać(250zeta).W 1000 zeta sie zmieściłem ze wszystkim.
ps. Uff... ale sie rozpisałem.
ps2.http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=75741018
-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach