2010-11-20 21:26:37
witam, odkat kupiłem rovera 420si PB+LPG na gazie szarpie, najbardziej a niskich obrotach. zacząłem więc od wymiany świec, ale to nic nie dało. pojechałem na regulacje gazu. troszkę pomogło. jednak samochód na gazie szarpie wiadomo że im niższe obroty tym bardziej. na PB jest idealnie.
wymieniłem przewody. i teraz uwaga
zaraz po wymianie przewodów przez kilka godzin było "idealnie" wbijam bieg 4, 1500 obr/min pedał w podłogę i nic nie szarpie. - wcześniej by się zachlastał.
no ale czym dłużej jeżdżę tym gorzej. no i jaki z tego morał? mi się wydaje że gdzieś problem musi leżeć w cewka-przewody, dostaje się wilgoć?,
jak pada deszcze jest zawsze trochę gorzej.
przez to szarpanie często strzela w kolektor -3-5 x dziennie
tak więc, proszę o fachowe wypowiedzi, wcześniej obstawiałem że może cewka ma przebicie, ale skoro po wymianie przewodów przez pierwsze parę godzin było idealnie....
-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km