| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
Kerry
Ford Orion Wrocław | 2006-09-28 19:51:20 Ja mam monowtrysk. Czujnik temp. zasysanego powietrza jest wkręcony w kolektor dolotowy, od strony kierowcy/pasażera. ----------------- Pozdrawiam,
Kerry
Ford Orion 1,4 SPI (CFI) R4 8V 1991 |
2007-06-07 11:54 | |
Cichanos
Ford Orion 1.6 EFI Wrocław | 2006-09-28 19:35:44 Powtórzę pytanie kolegi. Gdzie jest czyjnik zasysanego powietrza ?? |
2007-07-31 15:08 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2006-09-27 08:57:35 Probably. Jeżeli wtrysk leje, to obroty mogą być większa, tak jak na ssaniu w gaźnikowcu. ----------------- Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)
Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983) |
2012-05-02 11:34 | |
Kerry
Ford Orion Wrocław | 2006-09-26 11:27:48 Tak, sprawdzałem kody błyskowe. Ale sygnalizował tylko błąd krokowca, a to przez to, że "silnik nie osiągnął obrotów minimalnych". I tylko te błędy, związane z obrotami :-/
Czy takie zwarcie na wtryskiwaczu może powodować zwiększone obroty? [ wiadomość edytowana przez: Kerry dnia 2006-09-26 11:29:21 ] |
2007-06-07 11:54 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2006-09-26 09:05:43 No to masz zwarcie we wtryskiwaczu I think.
A były odczytywane kody błędu komputera? ----------------- Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)
Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983) |
2012-05-02 11:34 | |
Kerry
Ford Orion Wrocław | 2006-09-26 09:01:20 Czujnik sprawdzany multimetrem i wszystko gra. Po sprawdzaniu wszystkich parametrów jedynie było coś z wtryskiwaczem, bo zamiast pisanych 13 omów było około 2,5 om na odpowiednich zaciskach... ----------------- Pozdrawiam,
Kerry
Ford Orion 1,4 SPI (CFI) R4 8V 1991 |
2007-06-07 11:54 | |
WilK Honorowy Członek Klubu
Black Magic Prowansja | 2006-09-26 08:17:22 Cytat:
| 2006-09-26 07:03:37, sawmaster pisze:
gdzie ten czujnik jest? to może jest wsadzone w rurkę dolotu powietrza?
|
|
Przy monowtrysku jest umieszczony w obudowie wtryskiwacza.
Cytat:
| 2006-09-25 23:35:03, Kerry pisze:
Co się stanie, jak odłączy sie komputer sterujący? Dzisiaj odłączyłem go, wyciągając bezpiecznik (3A z 25 miejsca) i nie było żadnej różnicy. Może te cholerne zwiększone obroty na rozgrzanym to wina zepsutego kompa? Już sam nie wiem co robić... krokowiec w porządku, a obroty na jałowym wzrastają do 1200 w miarę rozgrzewania silnika. W korkach spalanie wtedy jest dużo większe |
|
Podjedź jutro na spota. Zobaczymy. ----------------- Nr Klubowy - #002 - wariactwo, co nie? :)
Black Magic (Slayer, Show No Mercy, 1983) |
2012-05-02 11:34 | |
sawmaster
Probe 2 :) Polska | 2006-09-26 07:03:37 gdzie ten czujnik jest? to może jest wsadzone w rurkę dolotu powietrza? |
2007-12-27 00:00 | |
mss Sympatyk FEFK
Augustów | 2006-09-26 06:40:58 sprawdź czujnik temperatury zasysanego powietrza ----------------- a escort posłuży jako nawóz pod skalniak bo się ładnie rozkłada
Loża rządzi loża radzi, loża nigdy Cię nie zdradzi.. :D
Elitarna jednostka specjalna "Loża szyderców" |
2022-07-06 22:26 | |
Kerry
Ford Orion Wrocław | 2006-09-25 23:35:03 Co się stanie, jak odłączy sie komputer sterujący? Dzisiaj odłączyłem go, wyciągając bezpiecznik (3A z 25 miejsca) i nie było żadnej różnicy. Może te cholerne zwiększone obroty na rozgrzanym to wina zepsutego kompa? Już sam nie wiem co robić... krokowiec w porządku, a obroty na jałowym wzrastają do 1200 w miarę rozgrzewania silnika. W korkach spalanie wtedy jest dużo większe ----------------- Pozdrawiam,
Kerry
Ford Orion 1,4 SPI (CFI) R4 8V 1991 |
2007-06-07 11:54 | |
|
|