Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Nie pali 4-ty cylinder. Co jest grane?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-05-07 20:09:11

Bylem u mechanika i wymienilem uszczelke na 4-tym stożku wtryskiwacza na listwie wtryskiwaczy (nie w samym wtryskiwaczu tylko na takiej stozkowatej metalowej obudowie w ktorej sie znajduje). No i teraz ciesze sie rowna praca silnika, juz mi nie podskakuje na gazie i dostal wyczuwalnego kopa Przez pol roku jezdzilem na 3 garach i nawet nie wiedzialem No moze na czterech ale ten jeden to tak zasysal powietrze ze nie wiele z niego bylo pozytku.
2014-04-26 23:25
  
 
 2007-05-07 10:58:09

Cytat:
2007-02-18 21:50:43, Pawol pisze:
Konkurs rozwiązany. Dostawało sie lewe powietrze przez O-ring na listwie wtryskowej na 4-tym cylindrze. Dorażnie oring wkleiłem na silikon i jak ręka odjął


Mam identyczny problem. Gazownik popsikal mi jakims preparaten na oring i bodajze czwarty czyli pierwszy od prawej patrzac od przodu zasysa powietrze. Samochod na gazie na wolnych obrotach trzyma pieknie 900 obr ale podskakuje. Na pb tak nie ma. Czy moze to byc przyczyna ze troche mi muli na gazie i na pb tez nie czuje az tak wielkiej mocy. Dam sobie rade sam z tym oringiem ? Ile to moze kosztowac u mechanika ?
2014-04-26 23:25
  
 
 2007-02-25 14:51:19

Zdejmowac kable i patrzyc czy skaczą iskry. Gdy skaczą to sprawdzic cisnienie w cylindrach. Gdy jest okay to sprawdzic szczelnosc dolotu
2009-09-15 15:28
  
 
 2007-02-25 14:07:52

Martita.
prawdopodobnie cewka zaplonowa lub modul zaplonowy EDIS.
2007-04-20 12:34
  
 
 2007-02-25 13:36:43

Mój znajomy ma podobny problem przy swoim escorcie. Silnik 1.8 16V nie pali na wszystkie gary. Co może być przyczyną i od czego zacząć ?

[ wiadomość edytowana przez: martita182 dnia 2007-02-25 13:37:52 ]
2009-09-27 16:59
  
 
 2007-02-18 21:50:43

Konkurs rozwiązany. Dostawało sie lewe powietrze przez O-ring na listwie wtryskowej na 4-tym cylindrze. Dorażnie oring wkleiłem na silikon i jak ręka odjął
2009-09-15 15:28
  
 
 2007-02-18 12:11:51

Wtryski na pewno sie odłączaja prawidłowo. Słychac to ładnie przy przełączaniu na LPG. Cicho jak makiem zasiał a wtryski charakterystycznie klekoczą przecież. Z zaworami tez raczej okay bo przeciez cisnienie jest i na benzynie chodzi. Najbardziej mi pasuje lewe powietrze na 4-tym dolocie. Co wy na to?

Wezme jakiś dezodorant i spryskam okolice uszczelki dolotu. Powinno sie cos zmienic
2009-09-15 15:28
  
 
 2007-02-18 11:08:28

Miałem identyczny problem średnio raz na pół roku. Tez to był czwarty cylinder. Gazownik radził sobie z tym w 15 minut, ale zawsze szef zapraszał mnie na kawę. Wię nie mam pojęcia co ten magik tam robił.

-----------------
***ID FEFK 1995***
TTI TCB-770 + był Midland ML145, jest SIRIO ML145
2008-04-20 09:27
  
 
 2007-02-18 10:31:15

A moze nieszczelność przy 4-tym dolocie. LPG na takie rzeczy cholernie reaguje. PRzeskok rozrządu raczej odpada bo na benzynie chodzi jak trzeba.

JAkias teoria odnoscnie zaworów?

2009-09-15 15:28
  
 
 2007-02-17 20:52:20

hmm dziwne bardzo...
a odlacz wtryskiwacz z czwartego garu na LPG, moze nie rozlacza i leje benzynka? ale to i tak powinna byc roznica...

jakby to byla sekwencja to bym tez obstawial wtryskiwacz, ale na 2 generacji to nie wiem...


-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------

[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2007-02-17 20:54:04 ]
2024-10-08 12:26
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM