2022-02-04 14:21:33
Do kolektora dolotowego od strony grodzi wchodzi wężyk gumowy i idzie prawą stroną i pod cewką łączy się z metalową rurką idącą do zaworka skrzyni korbowej.
Lubi parcieć i pękać.
W przypadku falowania obrotow zazwyczaj odpowiedzialne jest odpowietrzenie skrzyni korbowej, pod cewka znajduje sie kolanko które bardzo często pęka.
Kolejnym elementen to powodujacym jest przepływomierz powietrza. Odpinasz wtyczkę i odpalasz silnik, co spowoduje załączenie ECU w tryb stałej mapy awaryjnej. Jeżeli przestanie gasnąć to przepływomierz do wymiany na taki sam rocznikowo i modelowo
Cewka zapłonowa ale zazwyczaj takie objawy to powoduje zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej lub kolanko/gumowy wężyk 6 cm który jest założony na ten właśnie zaworek.
-----------------
Uczeni szukając kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wysłali w kosmos drogą radiową informację o wartości ludolfiny. Wierzą, że inteligentne istoty spoza Ziemi znają tę liczbę i rozpoznają nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus.