2007-10-09 14:02:46
Wiem ze kilka osob kupilo ten tester diagnostyczny o ktorym byl watek
tutaj
Po dojsciu juz gdzie sie go prawidlowo podlacza
zgodnie z poprzednim tematem, teraz mam inne pytanko...
Mianowicie jak sie z tym testerem obchodzic... czy testow dokonuje sie na wylaczonym silniku tylko na zapalonych kontrolkach, czy moze na wlaczonym silniku, czy tez w koncu co wydaje mi sie bardziej prawdopodobne trzeba podlaczyc tester, przekrecic kluczyk na lampki i kiedy wyskakuje komunikat bledu nr 10 trzeba odpalic silnik, a nastepnie dodac gazu zeby obroty siegnely powyzej 2,5 tys obrotow?
Kwestia jest taka ze na wlaczonym silniku i na wylaczonym pokazuje mi zupelnie inne bledy
taka kombinacje uzyskalem na wylaczonym silniku:
10, 111, 111, 10, 122, 124, 125, 122, 124, 125, 10, 521, 521
a taka na wlaczonym:
10, 111, 20, 10, 116, 173, 538, 116, 173, 538
Dodam ze wymienilem wlasnie czujnik przepustnicy... wiec nie wiem dlaczego pokazuje blad tego czujnika (jest mala szansa ze kupilem zdupiony... ale mam nadzieje ufajac sprzedawcy ze nie
Czy komputer trzeba resetowac poprzez odlaczenie akumulatora bo inaczej pamieta wszystkie ostatanie bledy?
Odlaczylem aktualnie akumulator za pare min pojde zrobic test ponownie..
Interesuje mnie rowniez blad 538 na wlaczonym silniku - oznacza on wg instrukcji dolaczonej do urzadzenia "blad operatora podczas autotestu" - czegos nie zrobilem, ale czego? (ruszalem kierownica i dodawalem gazu powyzej 2,5 tys, jeszcze jakas czynnosc nalezy wykonywac podczas testow?)
-----------------
passionford.pl