Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Dlaczego Zetec przygasa na biegu jalowym?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-10-10 16:17:17

Cytat:
2007-10-09 19:42:44, bobo_ssj pisze:
u mnie przy 1.8 jest to samo tylko ze u mnie jest to w kazdym zakresie obrotow po kazdym przygazowaniu obroty spadna do 500 i wskocza na 900 a czasam zgasnie :/ mecze sie juz z tym troche czasu i nie wiem co to jest wypowiedzi na forum sugeruja walniety vss ale z nim i bez niego jest tak samo. mysle ze moze to byc jeszcze sonda ale mam dosyc wymieniania wszystkiego po kolei i chce jechac na kompa ale najpierw musze do elektyka z instalacja jechac bo nie ma polaczenia miedzy kompem a gniazdem :/ dodam ze gazu nie posiadam [ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2007-10-09 19:43:13 ]



zmień wszyskie przrewody zapłonowe

-----------------
Uczeni szukając kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wysłali w kosmos drogą radiową informację o wartości ludolfiny. Wierzą, że inteligentne istoty spoza Ziemi znają tę liczbę i rozpoznają nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus.
2022-05-13 13:39
  
 
 2007-10-10 16:16:21

Cytat:
2007-10-08 22:10:23, slonpn pisze:
Witam! Jadac przed chwila do domu zaobserwowałem niemiłą rzecz: mój escort MKVII z 1.6 16V po wciśnięciu sprzęgła przygasa podczas jazdy! Im mniejsza predkosc, tym jest to wyrazniejsze - np. redukcja z III biegu na drugi przed zakretem, samochod sie toczy zwalniajac - w tym momencie zapala sie czerwona kontrolka a obroty spadaja do 200 - 300 RPM po czym wzrastaja do 900 i juz tak zostaja. Podobnie na postoju - przygazowanie do 2-3 tysiecy i puszczenie gazu = spadek obrotow. Z poziomu 4 -5 tysiecy silnik juz gasnie Poza tym, zadnych niepokojacych objawów nie ma - zbiera sie jak zawsze, bez problemu wchodzi na wyższe obroty, a na luzie wskazowka obrotomierza stoi na 900 i ani drgnie. Natomiast przy wiekszej predkosci, puszczenie sprzegla powoduje normalne, powolne spadanie obrotow do wlasciwych dla biegu jalowego. Pomocy, co to moze byc???



to moze być czujnk halla (obroty zamachowego)

-----------------
Uczeni szukając kontaktu z cywilizacjami pozaziemskimi, wysłali w kosmos drogą radiową informację o wartości ludolfiny. Wierzą, że inteligentne istoty spoza Ziemi znają tę liczbę i rozpoznają nasz komunikat. Czy "+" czy "-", zawsze jest Sinus.
2022-05-13 13:39
  
 
 2007-10-10 16:13:34

Czujnik obrotów? Posprawdzaj też banalne sprawy takie jak złączki do czujnika powietrza itp. Ja kiedyś miałem zaśniedziałe styki w złączce czujnika powietrza i mi obroty niexle falowały... Wystarczyło WD40 i szczoteczka

-----------------
Nie ma tego złego co by mi nie wyszło...
2008-03-15 19:14
  
 
 2007-10-09 19:42:44

u mnie przy 1.8 jest to samo tylko ze u mnie jest to w kazdym zakresie obrotow po kazdym przygazowaniu obroty spadna do 500 i wskocza na 900 a czasam zgasnie :/ mecze sie juz z tym troche czasu i nie wiem co to jest wypowiedzi na forum sugeruja walniety vss ale z nim i bez niego jest tak samo. mysle ze moze to byc jeszcze sonda ale mam dosyc wymieniania wszystkiego po kolei i chce jechac na kompa ale najpierw musze do elektyka z instalacja jechac bo nie ma polaczenia miedzy kompem a gniazdem :/


-----------------
był Escort mk3 1.3 CVH
był Escort mk6 1.3 OHV
był Escort mk7 1.8 RKC
Jest Escort mk4 1.6 CVH
Jest Mazda 3 1.6 BK
dodam ze gazu nie posiadam

[ wiadomość edytowana przez: bobo_ssj dnia 2007-10-09 19:43:13 ]
2023-10-11 10:33
  
 
 2007-10-09 19:29:12

czy masz LPG, jesli tak to czy na benzynie i LPG tak samo się dzieje
2012-06-04 20:17
  
 
 2007-10-08 22:10:23

Witam!
Jadac przed chwila do domu zaobserwowałem niemiłą rzecz: mój escort MKVII z 1.6 16V po wciśnięciu sprzęgła przygasa podczas jazdy! Im mniejsza predkosc, tym jest to wyrazniejsze - np. redukcja z III biegu na drugi przed zakretem, samochod sie toczy zwalniajac - w tym momencie zapala sie czerwona kontrolka a obroty spadaja do 200 - 300 RPM po czym wzrastaja do 900 i juz tak zostaja. Podobnie na postoju - przygazowanie do 2-3 tysiecy i puszczenie gazu = spadek obrotow. Z poziomu 4 -5 tysiecy silnik juz gasnie Poza tym, zadnych niepokojacych objawów nie ma - zbiera sie jak zawsze, bez problemu wchodzi na wyższe obroty, a na luzie wskazowka obrotomierza stoi na 900 i ani drgnie. Natomiast przy wiekszej predkosci, puszczenie sprzegla powoduje normalne, powolne spadanie obrotow do wlasciwych dla biegu jalowego. Pomocy, co to moze byc???
2008-02-15 14:49
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM