Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Wyciek z ukł. chłodniczego - padnięta pompa wodna ?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2007-12-07 22:15:26

napewno pompa, tez robilem taki zabioeg u siebie, tez na wyspach i kosztowalo mnie to ok 200 funtow u polakow

-----------------
Małopolska Frakcja Rajdowa - #001
"zbyt szybcy by żyć, zbyt młodzi by umrzeć..."
1986-2006 ['] byłeś zbyt młody...
2015-10-17 23:03
  
 
 2007-12-07 22:09:41

Cytat:
2007-12-07 22:04:07, michalmotyka pisze:
jak rozbierasz rozrząd to nie potrzebujesz znaczków (one w fordzie są z drugiej stronie ) ale przecież możesz sam sobie zaznaczyć flamastrem, ja tak zrobiłem i sie udało (pompa wodna oryginał koszt ok 200zł)



o dzięki

a że cycki zaznaczyły na odwrotnej stronie ;]

czyli jednak pewnie będziemy coś rozkręcać
2007-12-18 13:28
  
 
 2007-12-07 22:04:07

jak rozbierasz rozrząd to nie potrzebujesz znaczków (one w fordzie są z drugiej stronie ) ale przecież możesz sam sobie zaznaczyć flamastrem, ja tak zrobiłem i sie udało (pompa wodna oryginał koszt ok 200zł)
2009-01-18 17:34
  
 
 2007-12-07 21:20:48

Cytat:
2007-12-04 10:36:20, DoktorB pisze:
Nie ma znaków tylko potrzebny jest specjalny przyrząd do ustawiania wału korbowego i sworznie do blokowania kół pompy wtryskowej i wałka rozrządu.



a ten przyrząd(sworznie) jest w zestawie który się kupuje do naprawy rozrządu ?(pasek plus,napinacze i etc.) czy trzeba dokupić takie ustrojstwo?




[ wiadomość edytowana przez: dlugas1982 dnia 2007-12-07 22:02:52 ]
2007-12-18 13:28
  
 
 2007-12-04 10:36:20

Cytat:
2007-12-03 23:11:00, dlugas1982 pisze:
... jakby ktoś miał jakieś bliższe info nt. ustawiania rozrządu bym prosił ...



Nie ma znaków tylko potrzebny jest specjalny przyżąd do ustawiania wału korbowego i sworznie do blokowania kół pompy wtryskowej i wałka rozrządu.
2008-08-27 21:22
  
 
 2007-12-03 23:11:00

Cytat:
2007-12-01 23:12:07, szurmen pisze:
najlepiej, by było zajrzeć pod spód i stwierdzić skąd te krople kapią. Czy z węża, czy z pompy.


no patrzyłem ale jest blacha i nic niewidać (chyba że źle patrzę)

Cytat:
Żeby się dostać do pompy, nie trzeba silnika ruszać, trzeba tylko zdemontować rozrząd.


tu damy sobię radę

Cytat:
zakładasz nowy rozrząd i - jak wspomniał DoktorB - trzeba go ustawić. A z tym -nie poradzicie sobie sposobem domowym nawet w pięciu - jeśli nie macie o tym pojęcia.


no ja zielony, ale chłopaki wiedzą jak to zjeść tylko żeby znaczniki były w rozrządzie do ustawienia
Cytat:
A jak nie wiecie, to nie próbujcie, bo skutki mogą być opłakane...


w najgorszym wypadku to złom (dają ok. 50-60F za auto)lub sprzedaz na ebayu (może ktoś kupi jako "spares or repairs")
plus radio i kierownica sportowa kolejne 20F wieęc juz połowa auta będzie
ok żartuję

dzieki za inforację

jakby ktoś miał jakieś bliższe info nt. ustawiania rozrządu bym prosił

btw. może ktoś ma gdzieś jakiś tutorial nt. pozbywania się głębokich rys (aż do blachy),usuwania ognisk rdzy (średnica 2-4cm) klepanie i szpachlowanie wgiętej blachy

podziękował
2007-12-18 13:28
  
 
 2007-12-01 23:12:36

ja miałem identyczny przypadek i niestety musisz wymienić pompe na nową a co za tym idzie również paski nie da się inaczej aby było wszystko okej
2014-10-20 23:32
  
 
 2007-12-01 23:12:07

najlepiej, by było zajrzeć pod spód i stwierdzić skąd te krople kapią. Czy z węża, czy z pompy. Ale skoro trzech magików mówiło zgodnie, że pompa, to musi być pompa.
Pompa ma to do siebie, że jej nie zregenerujesz, nie wymienisz uszczelki, tylko od razu całą pompę trzeba wymienić. Druga przypadłość pompy, to, że jest napędzana od rozrządu - więc jak zmieniasz pompę, musisz zmienić rozrząd (paski, wszystkie rolki, napinacze).
Żeby się dostać do pompy, nie trzeba silnika ruszać, trzeba tylko zdemontować rozrząd. Potem odkręcasz starą pompę, wkręcasz nową pompę, zakładasz nowy rozrząd i - jak wspomniał DoktorB - trzeba go ustawić. A z tym -nie poradzicie sobie sposobem domowym nawet w pięciu - jeśli nie macie o tym pojęcia. A jak nie wiecie, to nie próbujcie, bo skutki mogą być opłakane...

-----------------
KOBIETA ZA KIEROWNICĄ JEST JAK GWIAZDKA NA NIEBIE... Ty ją widzisz, ona Ciebie nie!!!
#1406
2011-03-23 22:07
  
 
 2007-12-01 23:11:18

ja miałem identyczny przypadek i niestety musisz wymienić pompe na nową a co za tym idzie również paski nie da się inaczej aby było wszystko okej
2014-10-20 23:32
  
 
 2007-12-01 22:19:16

Rzeczywiście wygląda to na pompę wody.

Sama wymiana pompy nie powinna być trudna.

Sęk w tym, że pompa wody napędzana jest od paska rozrządu.

Jak zdejmiesz pasek żeby zmienić pompę to raczej wypadałoby i pasek zmienić skoro stary i ustawić rozrząd a z tym pod blokiem możesz mieć poważne problemy.
2008-08-27 21:22
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM