| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Sosiniak
warszawa | 2008-03-29 22:47:00 Witam wszystkich jestem nowy. Mam takie pytanko do Was: zakupilem Fiata 125, ktorego chce przerobic na rajdowke i sie zastanawiam co lepsze dlubanie oryginalnego silnika 1,5 czy szukanie 2,0. Moze jakies sugestie? na pewno przecwiczyliscie temat +-? [ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-03-30 16:40:45 ] |
2008-07-28 16:56 | |
wrc126p F&F Wolny Słuchacz :)
126p/Gulf2 WuRCu Wrocław | 2008-03-29 22:51:47 no ale wiesz rajdówka to nie tylko dobry silniczek, lecz kubełki pasy, amorki, i wiele innych spraw,
ale jak moge poradzic to zrób se Swapa, ----------------- Albo bokiem, Albo wcale |
2012-02-07 20:22 | |
zawodnik
szayowóz/ ford escor ... Skierniewice | 2008-03-29 23:11:32 podstawa to zawias hamulce i jak kolega pisze bezpieczenstwo silnik to na koncu
"nie tylko moc sie liczy" ----------------- zawodnik |
2016-02-14 19:25 | |
Maliniak
126p 125p Tarn-Gory | 2008-03-29 23:25:56 ja tez kupilem nie tak dawno 125p i z silnikiem nic nie grzebie zrob to co kumpel mowia tu a potem sie baw silnikiem ja zmieniam przelozenie zakladajac nisko profilowe opony na krotkie trasy i krete calkiem inaczje auto jedzie i przyspieszenie niesamowicie sie zmienia i da rade wykrecic wiele wiecej niz by sie zdawalo |
2018-01-22 12:28 | |
Sosiniak
warszawa | 2008-03-30 14:58:53 OK OK wszystko zie zgadza zawias to podstawa (przecwiczylem dokladnie kiedys w poldku sprezyny resory amory stabilizator super sie prowadzil) ale odnosnie mojego pytania sytuacja wyglada tak ze w fiacie silnik na razie lezy w bagazniku i co lepsze dlubnac ten czy wstawiac 2,0? |
2008-07-28 16:56 | |
jaqo F&F MEMBER
126elx + C classe Warszawa | 2008-03-30 15:01:58 da sie dlubac 1,5 ale generalnie ze wzgledu na jego konstrukcje (3 podpory walu) nie ma to sensu. Nie wiem tylko czy 2.0 czy 1.8 - tu sa rozne opinie. |
2024-02-15 20:17 | |
mar125 (M) Furious Moderator
124sc'74 , 125p'76 , ... sosnowiec | 2008-03-30 15:07:01 1.6 lub 1.8 (dohc) ----------------- "Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"
P.U.H. MARAKANT
Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek |
2021-02-12 09:09 | |
CarvMachine F&F Sympatyk
FSO 1500 125p (c) Sosnowiec | 2008-03-30 16:40:20 2,0 jest najpopularniejsze, natomiast panuje opinia ze 1,8 najbardzie sie nadaje do sportu, natomiast myslac o "prawdziwej homologacji" pozostaje ci 1,6 dohc Gdybym budowal 125p do upalania skupil bym sie na 1,8 dohc, Co do ohv'ki to stanowczo odradam ten silnik nadaje sie do upalania tylko w sytuacji gdy juz siedzi w "budzie" i nam na nim nie zalezy. Mamy tu takiego kolege na forum ktory zbudowal ohv'ke z nie mala kase i ja zajechal w 3cim starcie, oraz drugiego ktory tez zbudowal ohv i nie startuje o boi sie go zajechac ----------------- Urodziłeś się MR'em i takim Cię Kocham! |
2015-12-22 11:09 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2008-03-30 17:46:08 lepiej kupić cc sporting , albo swifta , zamiast dłubać OHV ke a DOHC w kancie to ZŁOOO
Moja wskazówka jest taka - znajdź twardą ściane , rozpędź się , i ...... głową może pomoże , natomiast jak Ci nie przejdzie chęć na budowanie rajdówki z kanta , polecam 1.8 lub 2.0 DOHC , 1.6 jest dla miętczaków co się boja szybkich aut - koszt swapa na 1.6 , 1.8 czy 2.0 jest taki sam , a jak nie masz worka kasy na modzenie tych dość drogich silników to lepiej wsadzić seryjne 2.0 na wtryski i mieć seryjne 120 kucy - tyle ile z wymodzonego 1.6
----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!![ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-03-31 20:33:56 ] |
2021-01-21 20:54 | |
Pemek F&F Sympatyk
125p i Accord Rzeszów | 2008-03-30 18:54:51 a może rover? |
| |
andrzej_krakow (S)
Złom 2105 aktualnie Warszawa | 2008-03-30 19:39:22 Jak chcesz się bawić małym kosztem to kup silnik z Łady - silnik sa wciąż produkowane więc z seryjnymi częściami nie ma problemu i sa śmiesznie tanie a części wyczynowe sa łatwo dostępne, na Węgrzech i w Rosji w rozsądnych cenach a silnik ma mocną konstrukcję na 5 podporach.
Silnik spasuje bez problemu. |
2025-01-06 19:41 | |
kaza F&F Sympatyk
Bis 1400turbo, HF in ... Bielsko Biała | 2008-03-30 19:58:06 Cytat:
| 2008-03-30 17:46:08, Blady pisze:
znajdź twardą ściane , rozpędź się , i pierdolnij głową może pomoże , natomiast jak Ci nie przejdzie chęć na budowanie rajdówki z kanta , polecam 1.8 lub 2.0 DOHC ,
|
|
Blady raz tylko to wykonałeś czy powtarzałeś podaną procedurę kilkukrotnie??? ----------------- |
2013-10-22 20:35 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2008-03-30 20:00:28 standardowa procedura twardego resetu , najlepiej wychodzi po kilku browcach , wy w Bielsku to się bawić nie umiecie , a potem pierdy TURBO wam wychodzą ----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!! |
2021-01-21 20:54 | |
Poramancza F&F MEMBER
125p jaworzno | 2008-03-30 23:37:55 w 1,6 mozna pojść daleko w moc, w dwojce mozna pojsc w moment a takie jeden osiem to ani tego ani tego
czy jest tu ktoś kto ma zdrowe zapierdalajace 1,8?
nie ma
dobranoc ----------------- uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;) |
2023-05-03 10:33 | |
kania_ F&F Sympatyk
125p Krakow/Trzebinia | 2008-03-31 09:28:22 drag-on ma chyba zdrowe i chyba zapierdalajace 1.8 ;P ----------------- fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną |
2020-03-15 22:23 | |
Blady F&F Sympatyk
FIAT | 2008-03-31 09:55:40 Cytat:
| 2008-03-31 09:28:22, kania_ pisze:
drag-on ma chyba zdrowe i chyba zapierdalajace 1.8 ;P
|
|
chyba nie ----------------- ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!! |
2021-01-21 20:54 | |
Furiosus (M) Furious Moderator
duży, czerwony FIAT jeździ po Lublinie | 2008-03-31 10:01:09 WARNING
ostrożnie z dohc-em... ta choroba psychiczna głeboka i nieuleczalna jest... właśnie się o tym przekonuję... dziś mi się śniła głowica ----------------- DON'T THINK!!! DRINK!!!
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły... |
2021-02-19 13:54 | |
pwr79 F&F MEMBER
125p Warszawa | 2008-03-31 10:54:19 Cytat:
| czy jest tu ktoś kto ma zdrowe zapierdalajace 1,8? |
|
Ja miałem 1.8, które jechało całkiem, całkiem.
I uważam, że 1800 to bardzo dobry motor.
1. Moc praktycznie identyczna jak 2.0 (1800 - 111KM, 2000 - 112KM)
2. Krótsze korby(w 2.0 szybciej wyjdą bokiem )
Sosiniak ty zastanów się czy chcesz przerabiać to na dohc
1. Dni, tygodnie, miesiące spędzane przy wkładaniu, modernizowaniu i ulepszaniu(czytaj dbanie o to żeby nie ciekło, nie stukało, jechało).
2. Zostawi cię żona, dziewczyna, rodzina(zostaniesz sam - ty i dohc:|)
PS. Ja bym pakował 1800 lub 2000, wtrysk jest dobrym rozwiązaniem, chyba że chcesz coś więcej to np.: 2 x idf lub solex.
Życzę powodzenia!
----------------- - Zbiorniki aluminiowe na zamówienie.
- Poszerzanie felg - Warszawa [ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2008-03-31 11:00:04 ] |
2019-06-06 21:34 | |
Drag-On F&F Sympatyk
Fiat 125p 1971 Kraków | 2008-03-31 17:40:08 To może ja się jednak wypowiem kiedy nie ma problemów z moim silnikiem takich jak nie zazębiający rozrusznik i problemy z gaźnikami, uważam że akurat całkiem przyjemnie zapierdala. Niektórzy akurat mieli okazje tego doświadczyć.
----------------- !! PROJECT MONTE CARLO a może coś mocniejszego ... :D !! [ wiadomość edytowana przez: Drag-On dnia 2008-03-31 17:40:48 ] |
2024-02-28 17:42 | |
Michallodz
Ford Granada łódz | 2008-03-31 19:04:00 Zdrowe zasuwajace 1800 fiata mialem wczesniej a teraz mam 2.0 Jezeli ktos zabiera sie za modzenie dohc tak zeby miało to rece i nogi to niech bez 3,5 kola na dzien dobry nawet nie zaczyna -inaczej non stop bedzie cos wyłazilo... To pierwsza sprawa, druga sprawa trzeba dobrze znac te silniki bo sa dosc specyficzne i latwo mozna je nie swiadomie zalatwic. Na dzien dzisiejszy niestety najtanszy na swapa jest rover :] ----------------- |
2024-02-05 18:31 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|