Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[125p]Pytanie o silnik (dylemat)

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2008-03-29 22:47:00

Witam wszystkich jestem nowy. Mam takie pytanko do Was: zakupilem Fiata 125, ktorego chce przerobic na rajdowke i sie zastanawiam co lepsze dlubanie oryginalnego silnika 1,5 czy szukanie 2,0. Moze jakies sugestie? na pewno przecwiczyliscie temat +-?

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-03-30 16:40:45 ]
2008-07-28 16:56
  
 
 2008-03-29 22:51:47

no ale wiesz rajdówka to nie tylko dobry silniczek, lecz kubełki pasy, amorki, i wiele innych spraw,
ale jak moge poradzic to zrób se Swapa,

-----------------
Albo bokiem, Albo wcale
2012-02-07 20:22
  
 
 2008-03-29 23:11:32

podstawa to zawias hamulce i jak kolega pisze bezpieczenstwo silnik to na koncu

"nie tylko moc sie liczy"

-----------------
zawodnik
2016-02-14 19:25
  
 
 2008-03-29 23:25:56

ja tez kupilem nie tak dawno 125p i z silnikiem nic nie grzebie zrob to co kumpel mowia tu a potem sie baw silnikiem ja zmieniam przelozenie zakladajac nisko profilowe opony na krotkie trasy i krete calkiem inaczje auto jedzie i przyspieszenie niesamowicie sie zmienia i da rade wykrecic wiele wiecej niz by sie zdawalo
2018-01-22 12:28
  
 
 2008-03-30 14:58:53

OK OK wszystko zie zgadza zawias to podstawa (przecwiczylem dokladnie kiedys w poldku sprezyny resory amory stabilizator super sie prowadzil) ale odnosnie mojego pytania sytuacja wyglada tak ze w fiacie silnik na razie lezy w bagazniku i co lepsze dlubnac ten czy wstawiac 2,0?
2008-07-28 16:56
  
 
 2008-03-30 15:01:58

da sie dlubac 1,5 ale generalnie ze wzgledu na jego konstrukcje (3 podpory walu) nie ma to sensu. Nie wiem tylko czy 2.0 czy 1.8 - tu sa rozne opinie.
2024-02-15 20:17
  
 
 2008-03-30 15:07:01

1.6 lub 1.8 (dohc)

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
2021-02-12 09:09
  
 
 2008-03-30 16:40:20

2,0 jest najpopularniejsze, natomiast panuje opinia ze 1,8 najbardzie sie nadaje do sportu, natomiast myslac o "prawdziwej homologacji" pozostaje ci 1,6 dohc Gdybym budowal 125p do upalania skupil bym sie na 1,8 dohc, Co do ohv'ki to stanowczo odradam ten silnik nadaje sie do upalania tylko w sytuacji gdy juz siedzi w "budzie" i nam na nim nie zalezy. Mamy tu takiego kolege na forum ktory zbudowal ohv'ke z nie mala kase i ja zajechal w 3cim starcie, oraz drugiego ktory tez zbudowal ohv i nie startuje o boi sie go zajechac

-----------------
Urodziłeś się MR'em i takim Cię Kocham!
2015-12-22 11:09
  
 
 2008-03-30 17:46:08

lepiej kupić cc sporting , albo swifta , zamiast dłubać OHV ke a DOHC w kancie to ZŁOOO

Moja wskazówka jest taka - znajdź twardą ściane , rozpędź się , i ...... głową może pomoże , natomiast jak Ci nie przejdzie chęć na budowanie rajdówki z kanta , polecam 1.8 lub 2.0 DOHC , 1.6 jest dla miętczaków co się boja szybkich aut - koszt swapa na 1.6 , 1.8 czy 2.0 jest taki sam , a jak nie masz worka kasy na modzenie tych dość drogich silników to lepiej wsadzić seryjne 2.0 na wtryski i mieć seryjne 120 kucy - tyle ile z wymodzonego 1.6


-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!

[ wiadomość edytowana przez: CarvMachine dnia 2008-03-31 20:33:56 ]
2021-01-21 20:54
  
 
 2008-03-30 18:54:51

a może rover?
 
  
 
 2008-03-30 19:39:22

Jak chcesz się bawić małym kosztem to kup silnik z Łady - silnik sa wciąż produkowane więc z seryjnymi częściami nie ma problemu i sa śmiesznie tanie a części wyczynowe sa łatwo dostępne, na Węgrzech i w Rosji w rozsądnych cenach a silnik ma mocną konstrukcję na 5 podporach.
Silnik spasuje bez problemu.
2025-01-06 19:41
  
 
 2008-03-30 19:58:06

Cytat:
2008-03-30 17:46:08, Blady pisze:
znajdź twardą ściane , rozpędź się , i pierdolnij głową może pomoże , natomiast jak Ci nie przejdzie chęć na budowanie rajdówki z kanta , polecam 1.8 lub 2.0 DOHC ,



Blady raz tylko to wykonałeś czy powtarzałeś podaną procedurę kilkukrotnie???

-----------------
2013-10-22 20:35
  
 
 2008-03-30 20:00:28

standardowa procedura twardego resetu , najlepiej wychodzi po kilku browcach , wy w Bielsku to się bawić nie umiecie , a potem pierdy TURBO wam wychodzą

-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!
2021-01-21 20:54
  
 
 2008-03-30 23:37:55

w 1,6 mozna pojść daleko w moc, w dwojce mozna pojsc w moment a takie jeden osiem to ani tego ani tego

czy jest tu ktoś kto ma zdrowe zapierdalajace 1,8?

nie ma

dobranoc

-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
2023-05-03 10:33
  
 
 2008-03-31 09:28:22

drag-on ma chyba zdrowe i chyba zapierdalajace 1.8 ;P

-----------------
fiat 125p 2.0 16v turbo projekt
fiat 131 2d rusta style
----------------------------------------------
Nie jest sztuką zabić muchę przednią szybą, lecz sztuką jest zrobić to boczną
2020-03-15 22:23
  
 
 2008-03-31 09:55:40

Cytat:
2008-03-31 09:28:22, kania_ pisze:
drag-on ma chyba zdrowe i chyba zapierdalajace 1.8 ;P


chyba nie

-----------------
ZAPRASZAM NA MOJE AUKCJE!!!!
2021-01-21 20:54
  
 
 2008-03-31 10:01:09

WARNING
ostrożnie z dohc-em... ta choroba psychiczna głeboka i nieuleczalna jest... właśnie się o tym przekonuję... dziś mi się śniła głowica

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2008-03-31 10:54:19

Cytat:
czy jest tu ktoś kto ma zdrowe zapierdalajace 1,8?



Ja miałem 1.8, które jechało całkiem, całkiem.

I uważam, że 1800 to bardzo dobry motor.

1. Moc praktycznie identyczna jak 2.0 (1800 - 111KM, 2000 - 112KM)
2. Krótsze korby(w 2.0 szybciej wyjdą bokiem )

Sosiniak ty zastanów się czy chcesz przerabiać to na dohc
1. Dni, tygodnie, miesiące spędzane przy wkładaniu, modernizowaniu i ulepszaniu(czytaj dbanie o to żeby nie ciekło, nie stukało, jechało).
2. Zostawi cię żona, dziewczyna, rodzina(zostaniesz sam - ty i dohc:|)

PS. Ja bym pakował 1800 lub 2000, wtrysk jest dobrym rozwiązaniem, chyba że chcesz coś więcej to np.: 2 x idf lub solex.

Życzę powodzenia!


-----------------
- Zbiorniki aluminiowe na zamówienie.
- Poszerzanie felg - Warszawa

[ wiadomość edytowana przez: pwr79 dnia 2008-03-31 11:00:04 ]
2019-06-06 21:34
  
 
 2008-03-31 17:40:08

To może ja się jednak wypowiem kiedy nie ma problemów z moim silnikiem takich jak nie zazębiający rozrusznik i problemy z gaźnikami, uważam że akurat całkiem przyjemnie zapierdala. Niektórzy akurat mieli okazje tego doświadczyć.


-----------------
!! PROJECT MONTE CARLO a może coś mocniejszego ... :D !!

[ wiadomość edytowana przez: Drag-On dnia 2008-03-31 17:40:48 ]
2024-02-28 17:42
  
 
 2008-03-31 19:04:00

Zdrowe zasuwajace 1800 fiata mialem wczesniej a teraz mam 2.0 Jezeli ktos zabiera sie za modzenie dohc tak zeby miało to rece i nogi to niech bez 3,5 kola na dzien dobry nawet nie zaczyna -inaczej non stop bedzie cos wyłazilo... To pierwsza sprawa, druga sprawa trzeba dobrze znac te silniki bo sa dosc specyficzne i latwo mozna je nie swiadomie zalatwic. Na dzien dzisiejszy niestety najtanszy na swapa jest rover :]

-----------------
2024-02-05 18:31
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM