2006-07-05 13:33:55
Pompa jest zamontowana na specjalnej konstrukcji, która utrzymuje ją w odpowiednim położeniu w zbiorniku paliwa. W celu wymontowania tej konstrukcji trzeba:
- podnieść tylne siedzenie,
- wyciągnąć pokrywkę nad bakiem,
- odłączyć przewody zasilający pompę,
- w celu usunięcia ciśnienia w przewodzie paliwowym, próbować odpalić silnik na benzynie,
- odkręcić opaskę zaciskową do końca,
- w celu odklejenia częściowo zwulkanizowanego przewodu gumowego do metalowego króćca, podważyć przewód tępym wkrętakiem płaskim,
- z całej nadludzkiej siły spróbować ściągnąć przewód – na pewno się nie uda,
- odkręcić kluczem nasadowym nr 8 sześć śrub,
- odciągnąć konstrukcję maksymalnie od przewodu i próbować ściągnąć przewód,
- w razie porażki można naciąć przewód ostrym nożem przewód wzdłuż, nie więcej niż 8mm i ściągnąć przewód,
- odciąć rozcięty przewód – tylko dokładnie!,
- wyciągnąć konstrukcję, otwór zabezpieczyć szmatą, aby benzyna nie parowała,
- odpiąć przewody elektryczne od pompy,
- rozpiąć opaskę,
- wymienić pompę,
- założyć nową opaskę zaciskową f13mm na przewód i założyć przewód na pompę,
- odpowiednio ustawić opaskę i zacisnąć, z wyczuciem,
- podłączyć przewody elektryczne, pomyłka niemożliwa,
- zalać pompę odrobiną benzyny, od strony ssania,
- włożyć konstrukcję do zbiornika,
- nałożyć nową opaskę zaciskową na zewnętrzny gumowy przewód paliwowy około f23mm,
- nasuną przewód na króciec,
- przykręcić konstrukcję do zbiornika,
- poprawić przewód i zacisnąć opaskę,
- podłączyć przewody elektryczne,
- przekręcić kluczyk, powinna pompa się odezwać,
- odpalić silnik na benzynie.
No i po bulu.
Powodzenia donak