2011-05-06 21:05:17
woo... nie spodziewałem się tak szybkiej reakcji
dziękówa
O silniczku RS2000 myślałem, ale jednak to troszeczkę za dużo na moją studencką kieszeń xD A jeżeli chodzi o zagazowanie go to broń Cię Boże!! Toż to grzech
@bartkolor
model mojego furaka to nie xr3i, a przynajmniej tak mi się wydaje
Jak domniemam, moje szczęście, bo ze skrzynią musiałbym się zabawiać
Warsztat na ogrodzie jest, fachowiec pod ręką też, dojścia do wrocławskich hurtowni również, tak więc troszeczkę taniej mnie wyjdzie robocizna
@surec
rozumiem, że się chwalisz silniczkiem
Nie masz ochoty może go oddać potrzebującemu?
Po fotkach widzę, że akurat taki mam
Trochę sobie poszperałem po pewnym dość popularnym portalu aukcyjnym, którego nazwy nie wiem czy mogę przytoczyć i stwierdzam iż najlepiej będzie mi podmienić silniczek na taki jaki mam, bądź też DOHC, ale z tego co się zorientowałem to właśnie RDA... chciałbym pozostać przy pojemności 1,6.
Tak więc na polu bitwy pozostają:
- 1,6 16V EFI
- 1,6 16V EFI DOHC -> wywnioskowałem, że to jest właśnie RDA
Oczywiście mogłem tutaj pieprznąć coś głupiego w cyferkach i literkach, za co od razu skarćcie mnie
Jednakże, zastanawia mnie który będzie lepszy? Chodzi mi oczywiście o ilość kucy? Spalanie? No i w przypadku innego silnika niż mam obecnie czy nie będzie dużo więcej do roboty przy samym swap'ie?
Coś mi poradzicie?