Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Połączenia el. w silniku 1.6 16V zetec (Escort mk7 "95)

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-01-10 16:40:35

Zobaczcie zdjęcie, które ostatnio wstawiłem, znalazłem je na necie, naprowadziło mnie ono jak podłączyć wtryski, jeśli podłączę je tak jak na zdjęciu (wiązka wychodzi z lewej strony kolektora), to nawet nadłuższa wtyczka nie sięga do czwartego wtrysku, dlatego podłączyłem wtyczkę wychodzącą z drugiej strony listwy.
Silnik pali, ładnie jeździ, ale ma problem, bo gaśnie po podłączeniu przepływomierza Bez Przepływomierza chodzi jakby lepiej, ale często gaśnie na niskich obrotach. Co mam obwiniać?
1) Przepływomierz?
2) Lambdę? - znalazłem drugą lambdę w schowku, więc może z nią coś było nie tak?
3) Źle podłączyłem te wtryski? Może ktoś kto ma 1.6 zetec będzie miał chęci i zweryfikuje moje podłączenie?
2009-01-18 12:41
  
 
 2009-01-08 22:27:07

Ja popieram wypowiedz przedmówcy na moje wątpliwe żeby 4 wtrysk był zasilany z innej wiązki:/

-----------------
http://demotywatory.pl/922819/Zima-zima
2012-12-02 13:56
  
 
 2009-01-08 11:05:04

wg mnie 1234 - wtryski,6 czujnik przepustnicy a 5 to czujnik zasysanego pow. do krokowca przewod idzie z innej wiazki

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2009-01-08 10:15:32

kable maja rózne długosci i rózne wtyczki
mają rózne kolory!!
schemat elektryczny z netu albo ksiazki wkł i ogien

ale grunt ze sie udało

-----------------
RAJDY-WYŚCIGI-TUNING
TEDDYMOTORSPORT
Częsci i akcesoria
sklep@teddymotorsport.com
teddymotorsport.com
2011-08-24 09:19
  
 
 2009-01-07 22:23:40

Też myślałem że będzie tak łatwo, otóż jest 6 identycznych wtyczek, ja w końcu jakoś tak sobie wydedukowałem że:
4 - do wichajsteru czyli już wiem że to krokowiec
3 - do pierwszego wtrysku
2 - do drugiego wtrysku
1 - do trzeciego wtrysku
Po drugiej stronie listwy są jeszcze dwie identyczne wtyczki i wpiąłem tą na krótszym kablu do czujnika położenia wałka rozrządu, a tą na dłuższym - do czwartego wtrysku.
Silnik nie odpalał, ale wziąłem go na hol i zatrybił więc chyba dobrze powpinałem, chociaż dużo mnie to kosztowało czasu, nerwów i akumulatora...
2009-01-18 12:41
  
 
 2009-01-07 18:26:24

acha sory 5 to bodajrze od czujnika temp zasysanego powietrza, czujnik jest na kolektorze ssacym
2010-06-27 19:50
  
 
 2009-01-07 18:24:26

kostki do wpiecia pod wtryski sa specyficzne do czegos innego nie powinny pasowac a ostatnia wtyczka do wtryskiwacza to ta najdłuzsza z tych 4 tak samo wygladajacych no chyba ze krokowy ten niby twoj wichajster moze miec taka sama ale to zobaczysz czy nie przeciagasz kabla.. nie wiem czy jeszcze do tego nie idzie kostka do czyjnika połozenia przepustnicy...
2010-06-27 19:50
  
 
 2009-01-07 18:18:10

Nie dziękuję wszystkim leniom za "fatygę"! Jedynie skorpion19 zasługuje na pochwałę. A reszta siedzi tu chyba z nudów... Wcale nie jest łatwo podpinać coś, co ktoś kiedyś odpiął, co innego jak się robi wszystko samemu.
Nie pozdrawiam...
2009-01-18 12:41
  
 
 2009-01-07 09:44:36

No dobra, z Twojej rozbudowanej wypowiedzi wynika, że 1,2,3,4 podłącza się do wtrysków...
Ale w takim razie, która wtyczka idzie do "wichajsteru" przy kolektorze? Jeśli podłączę 1,2,3,4 do wtrysków, to żadna inna wtyczka nie sięga do niego.
Co w takim razie zrobić z dwoma wtyczkami na drugim końcu plastikowej listwy? Która idzie do czujnika wałka rozrządu?
Zlitujcie się plz...


[ wiadomość edytowana przez: Asfalt dnia 2009-01-07 09:45:34 ]
2009-01-18 12:41
  
 
 2009-01-07 00:03:07

Wtryski..

-----------------
2014-12-24 02:13
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM