| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | |
Autor | |
Rospur
Daewoo Espero Kraków | 2009-04-25 18:01:50 Witam
Mam mały problem a mianowicie od jakiegoś czasu muszę trochę kręcić aby odpalić a jak załapie to powoli wchodzi na obroty i zaczyna być słychać pasek klinowy (pisk) problem zarówno na PB jak i LPG ,wymieniłem świece,kable,kopułkę ,palec,cewkę aparatu i nic nie pomogło ,jak ktoś ma pomysł co to może być to pisać |
2014-09-03 13:51 | |
sta3x63
vw scirocco G60, Aud ... Miasteczko Śląskie | 2009-04-25 22:51:56 co do paska to może być za luźny |
2012-01-16 18:23 | |
syndoktora Klubowy Weteran
Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2009-04-26 07:42:27 u mnie było podobnie, okazało się że to regulator paliwa na listwie wtryskowej przepuszczał trochę benzyny do kolektora ssącego |
2016-07-01 09:14 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-04-29 22:44:41 Pozwolę sobie podpiąć się do tematu (co by nie zakładać nowego o tym samym tytule)
Panowie, błagam proszę o pomoc. Z każdym dniem jest coraz gorzej. Coraz dłużej trzeba go kręcić, a nawet już dodawanie gazu nie pomaga. Nie jest to raczej wina instalacji gazowej bo palę go na benzynie, a później przełączam na gaz. Co to może być?
Po odpaleniu silnik bardzo długo wkręca się na jałowe obroty (ok. 1k obr/min) Jak silnik jest na jałowym biegu i bez gazu to od czasu do czasu obroty spadają, lekko przygasza się podświetlenie i nagle następuje skok obrotów do 1,5k obr/min i wraca do 900/1000.
Miał ktoś może takie objawy?
Aparat zapłonowy wymieniony na nowy, kable i świece także (na NGK) nawet filtr powietrza.
Przed wymianą też trzeba było go trochę kręcić ale teraz to już przesada.
Nie wiem już co mam zrobić...
Pozdrawiam|
seboos |
2014-04-24 10:29 | |
syndoktora Klubowy Weteran
Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2009-04-29 22:56:43 Cytat:
| 2009-04-29 22:44:41, seboos pisze:
Pozwolę sobie podpiąć się do tematu (co by nie zakładać nowego o tym samym tytule) Panowie, błagam proszę o pomoc. Z każdym dniem jest coraz gorzej. Coraz dłużej trzeba go kręcić, a nawet już dodawanie gazu nie pomaga. Nie jest to raczej wina instalacji gazowej bo palę go na benzynie, a później przełączam na gaz. Co to może być? Pozdrawiam| seboos
|
|
Patrz moja wskazówka wyżej... |
2016-07-01 09:14 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-04-29 23:34:06 A wiąże się z tym jakiś zapach benzyny w silniku czy nie ma jakichś takich objawów? |
2014-04-24 10:29 | |
slawek_p Klubowy Weteran
Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2009-04-30 08:04:28 U mnie regulator ciśnienia paliwa rozsypał się tak, że uniemożliwiał jazdę. Odpalał tylko przy całkowitym naciśnięciu pedału gazu (w ten sposób odcinasz wtrysk benzyny) i to po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, a po odpaleniu dusił się, chodził nierówno, nie miał mocy i rzeczywiście śmierdziało benzyną. |
2024-08-13 14:42 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-04-30 11:53:04 U mnie właśnie tej benzyny nie czuć, i się zastanawiam czy to będzie wina tej listwy. Sprawdzę to w ten weekend. Wszystkie możliwości. Najpierw wymiana filtra paliwa, potem sprawdzę czy to wina pompy paliwa a jak to nic nie da to zobaczę listwę. |
2014-04-24 10:29 | |
slawek_p Klubowy Weteran
Vectra C /Astra G/ P ... Jasienica | 2009-04-30 12:08:39 Regulator ciśnienia możesz sprawdzić w bardzo prosty sposób. Ściągasz z niego przewód od podciśnienia i jeśli nie cieknie z niego benzyna to raczej membrana jest szczelna i regulator sprawny. U mnie tak się lało paliwo przez regulator, że nawet filtr powietrza był w benzynie. |
2024-08-13 14:42 | |
syndoktora Klubowy Weteran
Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2009-04-30 18:46:16 Cytat:
| 2009-04-30 11:53:04, seboos pisze:
U mnie właśnie tej benzyny nie czuć, i się zastanawiam czy to będzie wina tej listwy. Sprawdzę to w ten weekend. Wszystkie możliwości. Najpierw wymiana filtra paliwa, potem sprawdzę czy to wina pompy paliwa a jak to nic nie da to zobaczę listwę.
|
|
odłącz wężyk regulatora paliwa od kol. ssącego i odpal jeśli odpali normalnie to już wiadomo o sssooo chooo.
|
2016-07-01 09:14 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-05-04 16:17:55 Już wszystko jasne. Regulator zakupiony (dzięki Marcin za pomoc) i dziś bąź jutro nastąpi wymiana na nowy.
Więcej w tym wątku |
2014-04-24 10:29 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-05-06 00:23:36 Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa problem jak ręką odjął. Dziękuję Ci bardzo Marcin za pomoc. Gdyby nie ty to sam bym na to nigdy nie wpadł, a teraz samochód pali od razu a i nie dławi się na starcie i nie szarpie podczas jazdy
Jeszcze raz dzięki - nie wiem jak Ci się odwdzięczyć |
2014-04-24 10:29 | |
syndoktora Klubowy Weteran
Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2009-05-06 07:02:39 Cytat:
| 2009-05-06 00:23:36, seboos pisze:
Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa problem jak ręką odjął. Dziękuję Ci bardzo Marcin za pomoc. Gdyby nie ty to sam bym na to nigdy nie wpadł, a teraz samochód pali od razu a i nie dławi się na starcie i nie szarpie podczas jazdy Jeszcze raz dzięki - nie wiem jak Ci się odwdzięczyć
|
|
Nie ma za co
Pozdrawiam |
2016-07-01 09:14 | |
Rospur
Daewoo Espero Kraków | 2009-05-06 18:07:35 100 % u mnie regulator cieknie paliwko z węża teraz mam pytanie czy można to jakoś zaślepić albo węża przygiąć bo muszę czekać na nowy regulator bo jest na zamówienie |
2014-09-03 13:51 | |
rudi
Espero Wloclawek | 2009-05-06 18:22:11 Cytat:
| 2009-05-06 18:07:35, Rospur pisze:
100 % u mnie regulator cieknie paliwko z węża teraz mam pytanie czy można to jakoś zaślepić albo węża przygiąć bo muszę czekać na nowy regulator bo jest na zamówienie
|
|
tak najlepiej wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa i jeździć na LPG o ile jest? ----------------- Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany |
2011-10-18 08:46 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-05-06 20:15:50 Cytat:
| 2009-05-06 18:22:11, rudi pisze:
tak najlepiej wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa i jeździć na LPG o ile jest?
|
|
Zależy, czy kolega zapala na benzynie czy na gazie, o ile ma ten gaz. Z tego co słyszałem, można zaślepić ale wtedy nie będzie regulowane ciśnienie. Albo już wytrzymać przez te kilka dni. Ja się męczyłem z tym zapłonem już dobrych parę miesięcy, ale u mnie postępowało to stopniowo (im dłużej czekało na wymianę tym dłużej trzeba było kręcić) |
2014-04-24 10:29 | |
Torp12 Klubowy Weteran
Było Daewoo Espero Warszawa | 2009-05-10 17:32:07 Podepne sie pod temat.
Czasem niechce zapalic ani na gazie ani na PB. Objaw jest taki: rozrusznik kreci, wskazowka obrotow lezy martwa. Po jakims czasie 5min albo pare godzin wsiadam i odpala. Najczesciej problemy sa na zimnym silniku.
Mowiac szczerze nie chodzi mi o gdybanie co to moze byc bo sam pogdybalem i mam podejzenia ale znowu musi pasc by to sprawdzic. Chodzi mi o to czy ktos mial taki sam dokladnie objaw? Jak tak to co to bylo rzecz jasna?
pozdr. |
2016-03-22 14:09 | |
seboos
Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-05-10 17:44:42 Cytat:
| 2009-05-10 17:32:07, Torp12 pisze:
Podepne sie pod temat. Czasem niechce zapalic ani na gazie ani na PB. Objaw jest taki: rozrusznik kreci, wskazowka obrotow lezy martwa. Po jakims czasie 5min albo pare godzin wsiadam i odpala. Najczesciej problemy sa na zimnym silniku. Mowiac szczerze nie chodzi mi o gdybanie co to moze byc bo sam pogdybalem i mam podejzenia ale znowu musi pasc by to sprawdzic. Chodzi mi o to czy ktos mial taki sam dokladnie objaw? Jak tak to co to bylo rzecz jasna? pozdr.
|
|
Ale za każdym razem jak wsiadasz 5 min później odpala od razu czy też nic? Może zapłon przestaw? Sprawdzałeś czy od regulatora nie cieknie paliwo? Ten taki wężyk musisz wypiąć i sprawdzić, albo wpiąć przezroczysty. |
2014-04-24 10:29 | |
Torp12 Klubowy Weteran
Było Daewoo Espero Warszawa | 2009-05-10 20:35:08 Moze nie dokaldnie sie wyrazilem. Raz zapala raz nie. Mowiac dokladnie sa dni ze nie ma problemow, a naprzyklad w piatek musial postac pare godzin zeby odpalic;] Regulator sprawny, zaplon tez dobrze ustawiony |
2016-03-22 14:09 | |
pochlast
Espero 1,8 CD [LPG] Legnica | 2009-05-10 21:01:51 Cytat:
| 2009-05-10 17:32:07, Torp12 pisze:
Podepne sie pod temat. Czasem niechce zapalic ani na gazie ani na PB. Objaw jest taki: rozrusznik kreci, wskazowka obrotow lezy martwa. Po jakims czasie 5min albo pare godzin wsiadam i odpala. Najczesciej problemy sa na zimnym silniku. Mowiac szczerze nie chodzi mi o gdybanie co to moze byc bo sam pogdybalem i mam podejzenia ale znowu musi pasc by to sprawdzic. Chodzi mi o to czy ktos mial taki sam dokladnie objaw? Jak tak to co to bylo rzecz jasna? pozdr.
|
|
Miałem podobny problem, u mnie do wymiany była cewka aparatu zapłonowego. Wiecej TUTAJ----------------- -=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę..."" |
2016-08-19 15:31 | |
Następna strona [ 1 2 ] |
|