Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Problem przy odpaleniu

 Moderowane przez: Bialy, mifinka
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2009-04-25 18:01:50

Witam
Mam mały problem a mianowicie od jakiegoś czasu muszę trochę kręcić aby odpalić a jak załapie to powoli wchodzi na obroty i zaczyna być słychać pasek klinowy (pisk) problem zarówno na PB jak i LPG ,wymieniłem świece,kable,kopułkę ,palec,cewkę aparatu i nic nie pomogło ,jak ktoś ma pomysł co to może być to pisać
2014-09-03 13:51
  
 
 2009-04-25 22:51:56

co do paska to może być za luźny
2012-01-16 18:23
  
 
 2009-04-26 07:42:27

u mnie było podobnie, okazało się że to regulator paliwa na listwie wtryskowej przepuszczał trochę benzyny do kolektora ssącego
2016-07-01 09:14
  
 
 2009-04-29 22:44:41

Pozwolę sobie podpiąć się do tematu (co by nie zakładać nowego o tym samym tytule)

Panowie, błagam proszę o pomoc. Z każdym dniem jest coraz gorzej. Coraz dłużej trzeba go kręcić, a nawet już dodawanie gazu nie pomaga. Nie jest to raczej wina instalacji gazowej bo palę go na benzynie, a później przełączam na gaz. Co to może być?
Po odpaleniu silnik bardzo długo wkręca się na jałowe obroty (ok. 1k obr/min) Jak silnik jest na jałowym biegu i bez gazu to od czasu do czasu obroty spadają, lekko przygasza się podświetlenie i nagle następuje skok obrotów do 1,5k obr/min i wraca do 900/1000.

Miał ktoś może takie objawy?

Aparat zapłonowy wymieniony na nowy, kable i świece także (na NGK) nawet filtr powietrza.
Przed wymianą też trzeba było go trochę kręcić ale teraz to już przesada.

Nie wiem już co mam zrobić...

Pozdrawiam|
seboos
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-04-29 22:56:43

Cytat:
2009-04-29 22:44:41, seboos pisze:
Pozwolę sobie podpiąć się do tematu (co by nie zakładać nowego o tym samym tytule) Panowie, błagam proszę o pomoc. Z każdym dniem jest coraz gorzej. Coraz dłużej trzeba go kręcić, a nawet już dodawanie gazu nie pomaga. Nie jest to raczej wina instalacji gazowej bo palę go na benzynie, a później przełączam na gaz. Co to może być? Pozdrawiam| seboos


Patrz moja wskazówka wyżej...
2016-07-01 09:14
  
 
 2009-04-29 23:34:06

A wiąże się z tym jakiś zapach benzyny w silniku czy nie ma jakichś takich objawów?
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-04-30 08:04:28

U mnie regulator ciśnienia paliwa rozsypał się tak, że uniemożliwiał jazdę. Odpalał tylko przy całkowitym naciśnięciu pedału gazu (w ten sposób odcinasz wtrysk benzyny) i to po dłuższym kręceniu rozrusznikiem, a po odpaleniu dusił się, chodził nierówno, nie miał mocy i rzeczywiście śmierdziało benzyną.
2024-08-13 14:42
  
 
 2009-04-30 11:53:04

U mnie właśnie tej benzyny nie czuć, i się zastanawiam czy to będzie wina tej listwy. Sprawdzę to w ten weekend. Wszystkie możliwości. Najpierw wymiana filtra paliwa, potem sprawdzę czy to wina pompy paliwa a jak to nic nie da to zobaczę listwę.
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-04-30 12:08:39

Regulator ciśnienia możesz sprawdzić w bardzo prosty sposób. Ściągasz z niego przewód od podciśnienia i jeśli nie cieknie z niego benzyna to raczej membrana jest szczelna i regulator sprawny. U mnie tak się lało paliwo przez regulator, że nawet filtr powietrza był w benzynie.
2024-08-13 14:42
  
 
 2009-04-30 18:46:16

Cytat:
2009-04-30 11:53:04, seboos pisze:
U mnie właśnie tej benzyny nie czuć, i się zastanawiam czy to będzie wina tej listwy. Sprawdzę to w ten weekend. Wszystkie możliwości. Najpierw wymiana filtra paliwa, potem sprawdzę czy to wina pompy paliwa a jak to nic nie da to zobaczę listwę.

odłącz wężyk regulatora paliwa od kol. ssącego i odpal jeśli odpali normalnie to już wiadomo o sssooo chooo.
2016-07-01 09:14
  
 
 2009-05-04 16:17:55

Już wszystko jasne. Regulator zakupiony (dzięki Marcin za pomoc) i dziś bąź jutro nastąpi wymiana na nowy.


Więcej w tym wątku
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-05-06 00:23:36

Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa problem jak ręką odjął. Dziękuję Ci bardzo Marcin za pomoc. Gdyby nie ty to sam bym na to nigdy nie wpadł, a teraz samochód pali od razu a i nie dławi się na starcie i nie szarpie podczas jazdy

Jeszcze raz dzięki - nie wiem jak Ci się odwdzięczyć
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-05-06 07:02:39

Cytat:
2009-05-06 00:23:36, seboos pisze:
Po wymianie regulatora ciśnienia paliwa problem jak ręką odjął. Dziękuję Ci bardzo Marcin za pomoc. Gdyby nie ty to sam bym na to nigdy nie wpadł, a teraz samochód pali od razu a i nie dławi się na starcie i nie szarpie podczas jazdy Jeszcze raz dzięki - nie wiem jak Ci się odwdzięczyć

Nie ma za co
Pozdrawiam
2016-07-01 09:14
  
 
 2009-05-06 18:07:35

100 % u mnie regulator cieknie paliwko z węża teraz mam pytanie czy można to jakoś zaślepić albo węża przygiąć bo muszę czekać na nowy regulator bo jest na zamówienie
2014-09-03 13:51
  
 
 2009-05-06 18:22:11

Cytat:
2009-05-06 18:07:35, Rospur pisze:
100 % u mnie regulator cieknie paliwko z węża teraz mam pytanie czy można to jakoś zaślepić albo węża przygiąć bo muszę czekać na nowy regulator bo jest na zamówienie


tak najlepiej wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa i jeździć na LPG o ile jest?

-----------------
Espero to auto dla ludzi bez kompleksów.
Ecodriving is cool.
Z-banowany
2011-10-18 08:46
  
 
 2009-05-06 20:15:50

Cytat:
2009-05-06 18:22:11, rudi pisze:
tak najlepiej wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa i jeździć na LPG o ile jest?



Zależy, czy kolega zapala na benzynie czy na gazie, o ile ma ten gaz. Z tego co słyszałem, można zaślepić ale wtedy nie będzie regulowane ciśnienie. Albo już wytrzymać przez te kilka dni. Ja się męczyłem z tym zapłonem już dobrych parę miesięcy, ale u mnie postępowało to stopniowo (im dłużej czekało na wymianę tym dłużej trzeba było kręcić)
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-05-10 17:32:07

Podepne sie pod temat.

Czasem niechce zapalic ani na gazie ani na PB. Objaw jest taki: rozrusznik kreci, wskazowka obrotow lezy martwa. Po jakims czasie 5min albo pare godzin wsiadam i odpala. Najczesciej problemy sa na zimnym silniku.

Mowiac szczerze nie chodzi mi o gdybanie co to moze byc bo sam pogdybalem i mam podejzenia ale znowu musi pasc by to sprawdzic. Chodzi mi o to czy ktos mial taki sam dokladnie objaw? Jak tak to co to bylo rzecz jasna?

pozdr.
2016-03-22 14:09
  
 
 2009-05-10 17:44:42

Cytat:
2009-05-10 17:32:07, Torp12 pisze:
Podepne sie pod temat. Czasem niechce zapalic ani na gazie ani na PB. Objaw jest taki: rozrusznik kreci, wskazowka obrotow lezy martwa. Po jakims czasie 5min albo pare godzin wsiadam i odpala. Najczesciej problemy sa na zimnym silniku. Mowiac szczerze nie chodzi mi o gdybanie co to moze byc bo sam pogdybalem i mam podejzenia ale znowu musi pasc by to sprawdzic. Chodzi mi o to czy ktos mial taki sam dokladnie objaw? Jak tak to co to bylo rzecz jasna? pozdr.



Ale za każdym razem jak wsiadasz 5 min później odpala od razu czy też nic? Może zapłon przestaw? Sprawdzałeś czy od regulatora nie cieknie paliwo? Ten taki wężyk musisz wypiąć i sprawdzić, albo wpiąć przezroczysty.
2014-04-24 10:29
  
 
 2009-05-10 20:35:08

Moze nie dokaldnie sie wyrazilem. Raz zapala raz nie. Mowiac dokladnie sa dni ze nie ma problemow, a naprzyklad w piatek musial postac pare godzin zeby odpalic;] Regulator sprawny, zaplon tez dobrze ustawiony
2016-03-22 14:09
  
 
 2009-05-10 21:01:51

Cytat:
2009-05-10 17:32:07, Torp12 pisze:
Podepne sie pod temat. Czasem niechce zapalic ani na gazie ani na PB. Objaw jest taki: rozrusznik kreci, wskazowka obrotow lezy martwa. Po jakims czasie 5min albo pare godzin wsiadam i odpala. Najczesciej problemy sa na zimnym silniku. Mowiac szczerze nie chodzi mi o gdybanie co to moze byc bo sam pogdybalem i mam podejzenia ale znowu musi pasc by to sprawdzic. Chodzi mi o to czy ktos mial taki sam dokladnie objaw? Jak tak to co to bylo rzecz jasna? pozdr.


Miałem podobny problem, u mnie do wymiany była cewka aparatu zapłonowego. Wiecej TUTAJ

-----------------
-=Pozdrawiam=-
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
2016-08-19 15:31
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Klub Daewoo Espero

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM