Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Zabudowa MK4

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4
 Autor 
 2009-05-29 12:05:59

Chwilka moment spokojnie bo sie rozpędziłem z moim moturem ktorego kupilem i nawet nie mialem czasu zagladnac do bagarznika. Zakupione wzmaki kondek juz wszystko podłaczone zostało pochowanie kabli oraz załozenie rozdzielaczy plusowo minudsowych oraz obszycie materialem bagarznika. mYSLE ZE zdjecia beda jzu w nast tyg. Przepraszam za zwłoke
2010-04-27 10:25
  
 
 2009-05-03 19:40:14

No i gdzie ta zabudowa?

-----------------
Sercem w Fordzie
Tyłkiem w Subaru.
2018-10-26 17:50
  
 
 2009-05-01 16:11:39

A moje pytanie dotyczy tego czy jest taka straszna roznica w głosniku 30 a 25 bo chyba te 5 centów nie gra bardzo duzej rolli. Z dnia na dzien cos zmieniam ale tak to juz niestety bywa mozecie mi powiedziec ?? Jak z tymi głosnikami I NIE WIEM jeszcze czym sie rozni 2 cewkowy od 1
2010-04-27 10:25
  
 
 2009-04-29 09:46:19

czekamy na zdjęcia:]
2009-09-21 01:18
  
 
 2009-04-29 08:43:43

Więc tak głośniki zostaja z przodu PB dochodzi do nich wzmacniacz prawdopodobnie mpx 2000Maca do suba idzie mpx 2500 maca, głosnik :d jeszcze nie wybrałem ie ludzi tyle opini albo JBL,LANZAR INFINITY i kazdy ma jakies wady niestety bede sie chyba sam musiał zdecydować. Co do zabudowy to zmienilem koncepcje, dochodzi wieksza skrzynka 50 litrów BR + kondek 1,5 F. bEDE MIAŁ DO SPRZEDANIA skrzynke zrobiona do MK4 na lewy bok bagarznika pasujaca pod nadkole ok 20 litrów. Mysle ze wkoncu trzeba jakas fotorelacje zamiescić ale nigdy nie moge sie zabrac do fotek
2010-04-27 10:25
  
 
 2009-04-28 23:59:48

elipsy moga byc troche ciezkie na slaba plastikowa konstrukcje tylnych boczkow, ale spokojnie mieszcza sie tam 16stki (oczywiscie odpowiednio waskie) i bardzo ladnie to zagra.
proponowalbym ci wsadzenie na przod tez 16stek, u mnie sie miescily bardzo dobrze. troche przycialem bude i naturalnie maskownice. w drugim kabrio mialem wlasnie 4x16stki pod samym radiem i byl szal .
aktualnie wrocilem do 13stek w nim, bo auto idzie na sprzedaz, ale tobie bym proponowal wlasnie takie rozwiazanie. zawsze mozesz wsadzic swoje 13stki z przodu na tyl i kupic cos pod nogi konkretniejszego
2020-10-31 04:25
  
 
 2009-04-26 14:38:49

do PB wzmacniacz jak najbardziej z pewnością będzie ciekawszy dźwięk

-----------------
..::: NSL :::..

- Pioneer deh-P 6900ib
- Ground Zero GZTC 130T
- Alpine MRP-F242
- Clarion APX 1301E
- JBL GT5-1204BR
- Toxic 1 F
-Okablowanie Ground Zero

..::: NSL :::..
..::: NIGHT STREET ŁÓDŹ :::..
2011-02-02 09:44
  
 
 2009-04-26 10:50:34

co do tylnych boczkow nie wsadzaj tam glosnikow bo nie warto! przecierz tam glosnik bedzie gral w powietrzu, jedynie doloz wzmaka na przod i wyglusz bedzie gitarka

-----------------
FEFK #2017
-Cabrio na PJ-
2011-11-20 10:52
  
 
 2009-04-21 22:02:24

No dokaldnie cudów sie nie moge spodziweać, nie wiem czy dawac im wzmak jeszczze, musial bym sprobować. Mam pytanie odnośnie głośników w tylnych boczkach CABRIO !! tam sa oryginalne dziury na 10 cm z tego co pamietam, widzialem gdzies u kogoś zamontowany 6,9 czy jest to mozliwe ma ktos moze fotki?? A no i jak myślicie podpinac wzmak do tym pb ??
2010-04-27 10:25
  
 
 2009-04-14 14:44:52

Na wzmaku będzie na pewno lepiej ale cudów się nie spodziewaj to tylko 13 cm

-----------------
..::: NSL :::..

- Pioneer deh-P 6900ib
- Ground Zero GZTC 130T
- Alpine MRP-F242
- Clarion APX 1301E
- JBL GT5-1204BR
- Toxic 1 F
-Okablowanie Ground Zero

..::: NSL :::..
..::: NIGHT STREET ŁÓDŹ :::..
2011-02-02 09:44
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM