| | Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | | Autor | | Magik123 Sympatyk FEFK
osobowy gdzieś | 2009-09-01 08:08:05 Tak, agregatem z lodówki... ----------------- | 2016-11-06 16:03 | | stilldead
Kraków | 2009-08-31 20:54:33 uturbiliście chłopcy ? | 2009-09-07 16:11 | | Mikatt Escort Driver
Ford Escort Zawiercie | 2009-04-27 21:52:28 dobrze wiedzieć dmuchać będę może nie teraz ale na jesieni tego roku jak trochę $$$ się uzbiera Dzięki za pare szczegółów których nie wiedziałem
No zestaw od Małego , nie będzie to killer ale sam efekt zaworu upostowego mnie kręci , nawet przyrost mocy nie musi być duży
----------------- łatwo się rozpędzić, trudniej się zatrzymać...
powered by N7A:)
jest
rs2000 mk5,rs2000 mk7 F1,escort mk5 rs2000 turbo,mondeo mk1 2.0 ghia 4x4, mondeo mk3 kombi 2.5
był
golf 2 1.3,escort mk7 1,6 kombi lpg,escort mk5 91r. 5d bieda idition 1.6 8v lpg,es [ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2009-04-27 21:54:19 ] | 2021-10-18 00:11 | | jozwa_maryn
Będzin | 2009-04-27 09:11:20 Cytat:
| 2009-04-26 14:11:54, Mikatt pisze:
wmaju paczka przyjdzie z turbosprężarką, intercoolerem i resztą gratów do zamontowania,teraz moje pytanie jak to wystroić i podłączyc smarowanie do turbiny, takie 2.0 rs z turbo byłoby fajne sory za ot [ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2009-04-26 14:14:58 ]
|
|
lol. Jak zadajesz takie pytania, zwłaszcza w tym miejscu, to widze ze projekt ma male szanse na zmaterializowanie się. Co do strojenia to na pewno nie zrobisz tego sam, poniewaz potrzebna jest do tego hamownia i 5 lat praktyki. koszt to ok 1000-1500zl wraz ze świnią.
Smarowanie turbiny to też wbrew pozorom długi temat. Musisz zaopatrzyc sie w trojnik i wkrecic go w miejsce czujnika cisnieina oleju, stamtad prowadzisz przewód do turbiny (przyjmuje sie,ze powinien miec on srednice 3,2mm) umieszczając na jego końcu restryktor o odpowiednim przekroju. restryktor powinien byc mozliwie blisko turbo, wowczas znaczaco skraca sie czas jego pracy 'na sucho' zaraz po uruchomieniu silnika. Oczywiscie musisz mieć dane - jakie cisnienie oleju jest w silniku w miejscu z ktorego ciagniesz przewod (na zimnym, na cieplym na wolnych obrotach i na maxymalnych)mjaki ma byc przeplyw oleju oraz jakie masz lozysko w turbinie (slizgowe czy kulkowe) i jakie cisnienie ono potrzebuje. Zapewnienie turbinie odpowiedniego cisnienia w kazdym przedziale obrotow jest bardzo wazne, poniewaz jak bedzie zbyt niski łożysko bedzie sie przycierać i wkoncu sie zatrze, a jesli bedzie zbyt wysokie to uszczelniacze beda puszczac i turbo bedzie dymiło. Nastepnie trzeba to wsyzstko pomierzyć. Dalej - spływ oleju do miski - średnica min. ok 13mm wprowadzasz go w mozliwie najwyzsze miejsce miski (nad lustrem oleju). No i z grubsza to tyle po wiecej informacji uderz do uzytkowika 'maciek701' on to juz przerabial wielokrotnie.
czyżbyś kupil ten zestaw od malego?
Ogolnie jesli nie masz nawet tak podstawowej wiedzy oddałbym to gdzieś na zewnątrz do zrobienia, bo obawiam się,ze nie dasz rady.
Smarowanie to pikuś, a takich różnych sporo trudniejszych niuansów przy dmuchaniu n/a są jeszcze dziesiątki .
pozdro [ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2009-04-27 09:22:56 ] | 2012-02-03 14:40 | | Mikatt Escort Driver
Ford Escort Zawiercie | 2009-04-26 23:59:44 tyle tez wiem tylko gdzie?? ----------------- łatwo się rozpędzić, trudniej się zatrzymać...
powered by N7A:)
jest
rs2000 mk5,rs2000 mk7 F1,escort mk5 rs2000 turbo,mondeo mk1 2.0 ghia 4x4, mondeo mk3 kombi 2.5
był
golf 2 1.3,escort mk7 1,6 kombi lpg,escort mk5 91r. 5d bieda idition 1.6 8v lpg,es | 2021-10-18 00:11 | | yezXR3i Sympatyk FEFK
BMW E91 Bukowno | 2009-04-26 23:50:51
Przewodem podłącz i wystrój komputerem. Nic więcej nie potrzeba ----------------- Było: Mk5 XR3i, Mk5 RS2000, 106 1.4, E36 320i, 216Gti, 214Si, Clio 1.2, Laguna 1.6, Almera N16 1.8, Corsa 1.0x2, Civic d16y3, 206 s16, Almera N16 2.2di, A3 1.9 AGR+++, A6 C5 4,2 V8, 106 1.1, Cougar 2.0 16v, GP 1.9JTD+, 206 1.4
Jest: 335D E91 | 2023-11-07 10:41 | | Mikatt Escort Driver
Ford Escort Zawiercie | 2009-04-26 14:11:54 wmaju paczka przyjdzie z turbosprężarką, intercoolerem i resztą gratów do zamontowania,teraz moje pytanie jak to wystroić i podłączyc smarowanie do turbiny , takie 2.0 rs z turbo byłoby fajne
----------------- łatwo się rozpędzić, trudniej się zatrzymać...
powered by N7A:)
jest
rs2000 mk5,rs2000 mk7 F1,escort mk5 rs2000 turbo,mondeo mk1 2.0 ghia 4x4, mondeo mk3 kombi 2.5
był
golf 2 1.3,escort mk7 1,6 kombi lpg,escort mk5 91r. 5d bieda idition 1.6 8v lpg,es
sory za ot [ wiadomość edytowana przez: Mikatt dnia 2009-04-26 14:14:58 ] | 2021-10-18 00:11 | | Kamil_K Sympatyk FEFK
Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2008-03-18 09:36:21 Cytat:
| 2008-03-18 00:02:40, gigital pisze:
A ja zrobię wg medycyny grabowskiego. Ma to być projekt niskobudżetowy i będzie. Nigdzie mi się nie śpieszy, więc części kupię jak się okazyjnie trafią. Najpierw włożę turbinkę do zapasowego zeteca 1.6 (mam silnik luzem z wszystkimi gratami i kablami). jak to wszysko odpali i niewybuchnie, będzie działało bez odprężania i okaże się na tyle dobre zeby przerabiać mój 1.8 to wtedy tylko poprzekładam zabawki i po sprawie. Muszę tak zrobić, bo niemogę zostać bez samochodu dłużej niż 1 dzień, a jak zaczną się experymenty, to napewno tak by się stało. Samochód ma mieć nie więcej niż 150KM. Doładowanie max 0.3-0.4 Bara. Więcej niechcę, bo zaraz zaczną się problemy ze sprzęgłem, skrzynią, przegubami poduszkami i niewiadomo czym jeszcze. Modyfikacja ta ma na celu dodać trochę wigoru mojemu autu, a nie przerobić go na maszynę do drag-u. Jak coś ruszy to zdam relację. Chętnie też zobacze efekty prac innych świrów
|
|
kolega dobrze myśli, 150KM z 1.8 by wystarczy, auto będzie silniejsze i zrywniejsze a jednoczenie współczynnik bezpieczeństwa mechanizmów silnika pozostanie na przyzwoitym poziomie, czekamy na postępy, jeśli masz już jakiś pomysł odnośnie podzespołów jakie zamontujesz to sie podziel ta wiedzą na forum ----------------- LIVE FOR SPEED
#1802 | 2014-09-16 20:47 | | gigital
Otwock | 2008-03-18 00:02:40 A ja zrobię wg medycyny grabowskiego. Ma to być projekt niskobudżetowy i będzie. Nigdzie mi się nie śpieszy, więc części kupię jak się okazyjnie trafią. Najpierw włożę turbinkę do zapasowego zeteca 1.6 (mam silnik luzem z wszystkimi gratami i kablami). jak to wszysko odpali i niewybuchnie, będzie działało bez odprężania i okaże się na tyle dobre zeby przerabiać mój 1.8 to wtedy tylko poprzekładam zabawki i po sprawie. Muszę tak zrobić, bo niemogę zostać bez samochodu dłużej niż 1 dzień, a jak zaczną się experymenty, to napewno tak by się stało. Samochód ma mieć nie więcej niż 150KM. Doładowanie max 0.3-0.4 Bara. Więcej niechcę, bo zaraz zaczną się problemy ze sprzęgłem, skrzynią, przegubami poduszkami i niewiadomo czym jeszcze. Modyfikacja ta ma na celu dodać trochę wigoru mojemu autu, a nie przerobić go na maszynę do drag-u. Jak coś ruszy to zdam relację. Chętnie też zobacze efekty prac innych świrów ----------------- | 2010-09-11 21:13 | | RemikGT Sympatyk FEFK
Było EVO-jest RS2300 ... Leszno | 2008-03-17 20:53:56 Cytat:
| 2008-03-17 20:38:17, _Maly_ pisze:
i co to jest wszystko co potrzeba? tylko zakladac i mozna jechac?
|
|
nie to nie jest wszystko ----------------- RS2300-PROJEKT
Jeszcze jeździ | 2020-12-14 21:51 | | Następna strona [ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ] | |
|
|
|
|