| |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco | >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi << | |
|
Autor | |
galowy Sympatyk FEFK
Focus Łódź | 2011-04-17 09:20:43 Poprosić kolegę, aby pobujał samochodem na boki a samemu załapać rączką za łącznik i będzie się wiedziało czy to one ----------------- Uniden PC78LTW + Sirio Performer 5000 + Densei 2002
Moje foty |
2014-03-14 20:16 | |
kcprski Sympatyk FEFK
NCC-1701-E Gdynia | 2011-04-04 16:01:04 Po wymianie łączników nie trzeba robić zbieżności
Po wymianie końcówek drążków trzeba.
Pukać może jeszcze górne łożsyko amortyzatora. ----------------- ЯЭVЭЯSЭ ЭИGIИЭЭЯ
[2|2|4|1|0|0] km
1620 cm³ (+0,5)
Titanium CL |
2024-01-14 13:59 | |
mefis22 Sympatyk FEFK
Escort radom | 2011-04-04 15:58:15 Cytat:
| 2011-04-04 15:35:21, KissEK pisze:
a najlepiej to było by zainwestowac 20 zl i podjechac na stacje diagnostyczna, tam Ci wyspiewaja wszystko co masz nie tak i jeszcze sprawdza w jakim stanie masz amortyzatory i takie tam, wydatek niewielki, a bedziesz mial pewnosc co zrobic a nie takie strzelanie ;p
|
|
Różnie to bywa z szarpakami, nie zawsze wsio Ci powiedzą. Osobiście zamiast się zastanawiać wymieniłbym całe kompletne zawieszenie. Tuleje i sworznie wymieniłeś. Teraz łączniki, gumy staba, końcówki drążków i drązki i spokój masz na dłuuuuuuuugi czas. U siebie tak zrobiłem w 2006 roku i dopiero na początku zeszłego roku miałem tylko sworznie wytłuczone. Pod koniec zeszłego zrobiłem cały komplet, bo już siadał i teraz spowrotem mam spokój na długo. ----------------- |
2021-11-16 22:08 | |
smile75
ford escort Gorzów Wlkp | 2011-04-04 15:55:30 A czy po wymianie łączników stabilizatora oraz końcówek drążka kier. trzeba ustawiać zbieżność? |
2012-05-28 21:31 | |
smile75
ford escort Gorzów Wlkp | 2011-04-04 15:53:09 dobra myśl. zaraz jadę i zobaczę co i jak. dzięki. pozdr. |
2012-05-28 21:31 | |
KissEK Sympatyk FEFK
mk VII Zabrze | 2011-04-04 15:35:21 a najlepiej to było by zainwestowac 20 zl i podjechac na stacje diagnostyczna, tam Ci wyspiewaja wszystko co masz nie tak i jeszcze sprawdza w jakim stanie masz amortyzatory i takie tam, wydatek niewielki, a bedziesz mial pewnosc co zrobic a nie takie strzelanie ;p |
2013-07-06 18:48 | |
zigg
mk7 Piotrków Trybunalski | 2011-04-04 15:34:10 Cytat:
| 2011-04-04 14:45:26, Andre42212 pisze:
drążki kierownicze żeby sprawdzić to najlepiej je odkręć. i zobacz czy jest luzny. dobry drążek powinien dość ciężko pracować. po za tym przy hamowaniu czuć wibracje na kierownicy i znoszenie auta. co do stabilizatorów to wymień je. powinno się je wymieniać razem z gumami na wahaczach.
|
|
nie stabilizatory,tylko łączniki i wcale nie trzeba ich wymieniać razem z tulejami.
Wymień kolego te łączniki i daj nowe gumy stabilizatora a przestanie ci pukać. ----------------- |
2013-01-18 22:59 | |
Andre42212 Sympatyk FEFK
Escort MK7 Gdańsk | 2011-04-04 14:45:26 drążki kierownicze żeby sprawdzić to najlepiej je odkręć. i zobacz czy jest luzny. dobry drążek powinien dość ciężko pracować. po za tym przy hamowaniu czuć wibracje na kierownicy i znoszenie auta. co do stabilizatorów to wymień je. powinno się je wymieniać razem z gumami na wahaczach.
|
2024-05-10 14:19 | |
smile75
ford escort Gorzów Wlkp | 2011-04-04 14:26:12 Witam.
Z zawieszeniem mam straszny problem, ostania wymiana części odbyła się ok 2 lata temu. Strasznie wszystko latało. Teraz wymieniłem tuleje metalowo-gumowe, oraz swożnie wahacza. I dalej coś puka . Czy jest możliwe że jeszcze jest do wymiany łączniki stabilizatorów oraz końcówki drążka kier. Jak sprawdzić co i jak. pozdrawiam |
2012-05-28 21:31 | |
|
|