2009-09-10 11:20:48, dawid6789 pisze:
polega to na tym dokładnie że silnik po odpaleniu dostaje jakies dwa tysiace obrotów i spada pomału do zera, a jak wyjme ta wtyczke o której wczesniej pisałem pracuje dobrze ale podczas dodawania gazu dławi sie trzeba go dodawać bardzo pamału chciałbym zeby wszystko było podpiete i zeby auto mi nie gasło [ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-10 11:24:09 ]
polega to na tym dokładnie że silnik po odpaleniu dostaje jakies dwa tysiace obrotów i spada pomału do zera, a jak wyjme ta wtyczke o której wczesniej pisałem pracuje dobrze ale podczas dodawania gazu dławi sie trzeba go dodawać bardzo pamału chciałbym zeby wszystko było podpiete i zeby auto mi nie gasło
[ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-10 11:24:09 ]
to pewnie czujnik temp zasysanego powietrza, albo potencjometr przepustnicy....
Sprawdź kody błędów, wszystkie wtyczki i samą rezystancję czujnika w różnych temp i porównaj z książką, albo podaj tutaj..
a czy to wszystko działa z gazem czy pracuje tylko na benzynie?
----------------- ---------------------------
Jestem dyslektykiem ;)
#2477
-------------------
ESCORT - BYŁ
BMW - JEST
Romet - JEST
SUZUKI RF 600 - JEST