Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK6 1,8 16v] Brak prądu na cewkę zapłonową

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 Autor 
 2009-09-18 07:57:19

Cytat:
2009-09-18 00:04:22, michu07 pisze:
W weekend mnie nie ma w kraju, ale w poniedziałek jestem w Poznaniu to wpadnę wieczorem. Może więcej chętnych na szybki spontan w poniedziałek wieczorem ? Sorka za Off



To wpadaj na parking stadionu na Bułgarskiej.

A co do mojej instalacji elektrycznej to dałem sobie spokój, ponieważ w wiązkach już jest nagrzebane przez poprzedniego właściciela, więc musiał bym instalacje sprawdzać od zera, a najlepiej wymienić wszystko na nowe. Teraz mam na krótko prąd z aku na cewkę na włącznik w kabinie i po bezpieczniku 20A i wszystko działa, więc zostaje.
Może stwierdzicie, że wieśniacko, ale trudno

-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-18 00:04:22

W weekend mnie nie ma w kraju, ale w poniedziałek jestem w Poznaniu to wpadnę wieczorem. Może więcej chętnych na szybki spontan w poniedziałek wieczorem ?

Sorka za Off

-----------------
 
 
 
 2009-09-17 22:45:23

Cytat:
2009-09-17 21:10:04, michu07 pisze:
coś tam widziałem na gg Daniel pisz co było nie tak


Jak przyjadę do Ciebie to Ci wszystko opowiem. Zgadamy się na gg

-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-17 21:10:04

coś tam widziałem na gg

Daniel pisz co było nie tak

-----------------
 
 
 
 2009-09-17 16:35:29

Panowie ODPALIŁ!!!!!!
Odpalił po podłączeniu cewki na krótko do aku.

Doszedłem do tego co jest nagrzebane w skrzynce przez poprzedniego właściciela
Od inne

z miejsca zaznaczonego na foto jest pociągnięty kabel do cewki jako +

Więc teraz pytanie po co?
Jak to naprawić bo na razie będę mieć po bezpieczniku na włącznik na krótko z aku, bo zapala
Ale chce to naprawić. To będzie gdzieś na kablu? Bo nowa skrzynka mi nic nie pomogła, bo nie odpalał.

-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-17 11:48:12

Umówiłem się do elektryka
Dziś go zaholuję a jutro koleś zobaczy co jest itd.(jeśli będzie mieć czas)
Mam nadzieje że nie będzie drogo i mam nadzieje że on dojdzie do tego co to jest. Bo jak nie to kroję auto na części i tyle będę mieć z essa

-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-17 09:56:25

Cytat:
2009-09-17 09:47:25, mmbu pisze:
Pytani tylko czy w dobrą stronę pompuje Pozostałe kable to czujnik paliwa, nie muszą być podpięte



Z tego co pamiętam to czarny z czerwonym paskiem uznałem jako +
A brązowy jako -
wydaje mi się że dobrze

3 kable na czujnik paliwa no oki okaże się pod wieczór

-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-17 09:30:40

Cytat:
2009-09-17 09:22:56, mmbu pisze:
Srodkowy na cewce po zapłonie powinien mieć stały +. Na dwóch pozostałych pojawia się impuls z edisa. Muszą być podpięte. Co do wskazania kabli to niestety nie mam czasu przeglądać schematów, ale jak pisałem wcześniej- przekaźnik R8 cewka, R9 pompa. Masz oznaczenia na obudowie skrzynki.


dobra kapuję ale jeszcze pytanie co do pompy na krótko, jest 5 kabli
Od inne

na zdjęciu zaznaczyłem + i - (z pamięci, więc mogłem pomieszać jedynie na odwrót, bałem brązowy jako masa) ale czy reszta musi być podpięta aby odpalił? na tych 2 pompa kręci



-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA

[ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2009-09-17 09:41:35 ]
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-17 09:16:23

Cytat:
2009-09-17 08:55:06, mmbu pisze:
Z tego co pamiętam, to zasilanie na przekaźnik cewki i pompy paliwa jest na jednej ścieżce w skrzynce. Ja na Twoim miejscu wrzuciłbym oryginalną skrzynkę i spróbował doprowadzić zasilanie na te przekaźniki na krótko. Po uprzednim sprawdzeniu czy wogóle do nich prąd dochodzi. Ewentualnie cewka na krótko i pompa na krótko i sprawdzić czy zapali


Prosiłbym o wskazanie najlepiej na zdjęciu, które to kable w skrzynce
A na cewkę mogę dać na krótko od aku 12V?
I na który z 3 kabli do cewki dać +
a od czego są te dwa pozostałe kable na cewkę i czy muszą być podpięte jak będę dawać + na krótko

-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA
2012-11-26 00:20
  
 
 2009-09-17 07:36:10

Cytat:
2009-09-16 21:40:20, surec pisze:
Na pewno nie masz immobilizera, albo jakiegoś alarmu, zabezpieczenia itp? Sprawdź, czy na cewce przy włączonym zapłonie na jednym z kabli i masie (masę weż z aku) jest napięcie. Jeśli nie ma, to znaczy, że sprawdzasz w kolejności: bezpiecznik, przekaźnik stacyjki R26, połączenia w skrzynce. Co do pompy, to (osobiście tego nie robiłem) chyba da się pod kanapą dojść do złączki na pompie i sprawdzić, czy jest napięcie. Jeśłi nie ma, to po kolei-kable, bezpiecznik, przekaźnik, skrzynka, włącznik bezwładn (często lubi się zacinać). Ale czytam, że sprawdzałeś pompę i nie działa na krótko? Podaj maila, to Ci podeślę schemat d zeteca, choć w XR może się nieco różnic. A na cewce masz takie małe pudełeczko-filtr dobrze przykręcony? Sprawdź jeszcze, czy na czujniku położenia wału nie osuneła się wtyczka. Można też spróbować zrobić test błędów... W Wkił jest też tabela, jak posprawdzać całą elektrykę silnika...


Nic mi nie wiadomo żebym miał immo lub alarm lub jakieś zabezpieczenia, miałem ukryty guzik po radiem, ale nie był on po nic podpięty, więc może kiedyś coś było, ale nie wiem.
Z tego co pamiętam to za radiem zwisał jakiś cienki kabelek dwużyłowy, ale się nigdy nie interesowałem od czego jest bo wszystko działało.
Da się to jakoś sprawdzić czy mam immo itd?
Cewkę sprawdzałem miernikiem, masę brałem z budy, ale po pracy sprawdzę jeszcze raz. Co do: bezpiecznik, przekaźnik stacyjki R26, połączenia w skrzynce, to już było sprawdzane i jest oki.
Do pompy da się dojść pod kanapą, po podpięciu na krótko do aku pompa kręci, ale nie sprawdzałem czy na kablu jest napięcie podawane, więc to będę musiał sprawdzić i pytanie czy prąd ma być tylko na chwilę po przekręceniu stacyjki, czy jak?
Co do: bezpiecznik, przekaźnik, skrzynka, włącznik bezwładn (często lubi się zacinać),
sprawdzane i sprawne
włącznik bezwładn jest wciśnięty na chama tak jak był od początku jak go kupiłem
co do: A na cewce masz takie małe pudełeczko-filtr dobrze przykręcony?
Wiem o co ci chodzi bo kiedyś to ściągałem ale później zakładałem wszystko jak było, ale jeszcze sprawdzę,
a w razie czego co powoduje jak jest nie tak?
co do: Sprawdź jeszcze, czy na czujniku położenia wału nie osuneła się wtyczka
sprawdzę jeszcze raz
Co do testu błędów to jeszcze tego nigdy nie robiłem, ale zobaczymy
Na pewno będę musiał naładować aku bo od 3 dni tylko kręcę rozrusznikiem i już zaczyna padać aku.


-----------------
passionford / PJ
FOTY NA PICASA

[ wiadomość edytowana przez: DANIELKARI dnia 2009-09-17 07:56:17 ]
2012-11-26 00:20
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5 6
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM