Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

Uszkodzona pompa paliwa 2.0DOHC-spawanie czy klejenie?

 Moderowane przez: Furiosus, fuso, mar125, rallyfilip
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najstarszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2007-07-02 23:28:13

Sprawa wygląda następująco:jest to pompa paliwa z silnika 2.0 DOHC fiata 132,pompa pompuje paliwo lecz przez otwór (najprawdopodobniej)który zrobił się po upadku pompy na ziemię wydobywa się olej z silnika. Jako,że u mnie w okolicy nikt niema części do DOHC to pompę tą chciałbym pospawać lub pokleić(tylko czym i jak)
Wszelkie wskazówki w uratowaniu tej pompy będą mi przydatne.





-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2007-07-02 23:36:26

a spód pompy nie podejdzie ci od 650/903 i innych fiatów:>??

-----------------
2022-04-24 19:23
  
 
 2007-07-02 23:37:18

Jeśli by podszedł z 652 to już bym miał dobrą pompę ale się nieda

-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2007-07-02 23:39:07

inaczej sa otwory czy jak bo sam ciekaw jestem

-----------------
2022-04-24 19:23
  
 
 2007-07-02 23:40:37

sie da
wybij z pompy od 652 najpierw swozen od dzwigni popychacza
potem wyjmij w/w dzwignię z tej pompy niekoniecznie w pokojowy sposob
nastepnie zamontuj ja do nowej pompy od 652
2016-09-21 10:30
  
 
 2007-07-02 23:54:17

ogólnie to chyba powinien byc to odlew aluminiowy wiec chyba najlepiej pospawać i tyle, o ile sie to da zrobić

-----------------
Poznańska Grupa Rajdowa
2023-02-03 21:19
  
 
 2007-07-03 23:26:16

to nie alu tylko ZnAl. Zrob jak radzi Nikuss.
2011-10-01 09:37
  
 
 2007-07-04 10:13:10

i zasili maluchowa pompa dwa litry?

-----------------
uprzedzam ze nie zawsze odbieram telefon i jednoczesnie przepraszam tych ktorzy przez to cierpią..
;)
2023-05-03 10:33
  
 
 2007-07-04 11:19:52

Cytat:
2007-07-04 10:13:10, Poramancza pisze:
i zasili maluchowa pompa dwa litry?



maluchowa pompa, poza tym ze jest pochylona gora w strone silnika i ma krucce o srednicy 6 mm a nie m jak wieksze fiaty, niczym sie nie rozni od pompy np od poloneza czy lady, te z koleji poza popychaczem niczym specjalnym nie roznia sie od orginalnej pompy od dohc. U mnie i borysa chodza pompy od lady z popychaczem od DOHC i uwazam to za bardzo dobre rozwiazanie (szczegolnie przy aucie z gazem - gdy zapomnimy przelaczyc na benzyne wystarczy popompowac ręczną pompką paliwko do gaznika i bez dlugiego krecenia rozrusznikiem odpalic auto na benzynie
2011-10-01 09:37
  
 
 2007-07-04 23:31:29

A więc tak:znalazłem pompę paliwa z mojego klasyka 1300 i rozebrałem ja po czym zabrałem się za wyścignięcie pręta trzymającego popychacz pompy z dohc i tu pojawił się problem ponieważ siedzi on dosyć mocno...


Próbowałem już na 2 małe śrubokręty to podważyć ale nie dałem rady.


-----------------
http://fiatem.pl/
2020-03-15 22:32
  
 
 2007-07-05 01:13:11

Cytat:
2007-07-02 23:40:37, nikusss pisze:
potem wyjmij w/w dzwignię z tej pompy niekoniecznie w pokojowy sposob



-----------------
Regeneracja wałków rozrządu, przeróbki na
sportowe, dorabiabnie, prostowanie i inne.
Szlifowanie dźwigienek i szklanek popychaczy.
„Rewar” s.c.
Zapraszam
2023-05-31 21:03
  
 
 2007-07-30 21:40:59

podepnę się do tematu.

Chcę się upewnić, że pompa od 1800 DOHC bedzie dobrze dzialać przy 2000 ? (bez zamiany króćców)

Domniemuję, że jeżeli od łady i 652 pasuja to od nieco mniejszego 1,8 tym bardziej ?

-----------------
Pozdrawiam,
------------------------------
Jacek Niedźwiecki
Polski Fiat 125p 2000 DOHC L 1984

www.fiatpower.republika.pl
------------------------------
2018-02-26 23:33
  
 
 2007-07-30 22:20:01

Krocce raczej masz rozne przy 1.8 i 2.0, poza tym wydoli.
2021-05-03 14:26
  
 
 2007-07-30 22:41:26

hmm, w takim razie lepiej bedzie jak zostawię doł z 2,0 i gorę dam od 1,8 (gora z 2,0 ma urwany krocieć paliwa)
dzieki Bolger za odp.

-----------------
Pozdrawiam,
------------------------------
Jacek Niedźwiecki
Polski Fiat 125p 2000 DOHC L 1984

www.fiatpower.republika.pl
------------------------------
2018-02-26 23:33
  
 
 2009-09-17 08:22:44

Wykopię temat...
Kolejna awaria pompy paliwa, druga już taka sama - rozebrało mi górę pompy (jazda na gazie - paliwo się pompowało a zawór elektryczny jest za pompą i powrotu nie ma...
Pytanie czy w jakimkolwiek poldzie wystepowała pompka paliwa z powrotem na pompce??? bo jak tak to bedzie to rozwiązanie mojego problemu... dodam, że nie chce mi się robić kabelkologii i zaworów elektrycznych i innych takich duperelstw... szczególnie, że niedługo dohec dostanie przerobiony (synchroniczny) gaźnik z polda - ten bez powrotu z zaworu iglicowego.

-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...
2021-02-19 13:54
  
 
 2009-09-17 08:37:36

Siemka Furiosus!

Jeśli mowa o mechanicznej pompce to Polonezy gaźnikowe MR 93 miały powrót nadmiaru paliwa bezpośrednio z pompki a nie z gaźnika jak starsze wersje. Po prostu głowiczka tej pompki ma o jeden króciec więcej i jest to właśnie ten "przelew" spowrotem do baku. Wiem bo sam tak miałem w Caro 1,5 GLE z 1993r.

Pozdr
2014-12-11 00:07
  
 
 2009-09-17 08:40:24

Dzięki - i po temacie...
Co Ty teraz ciekawego w życiu robisz Maroox???


-----------------
DON'T THINK!!! DRINK!!!

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu tylko żuje pszczoły...

[ wiadomość edytowana przez: Furiosus dnia 2009-09-17 08:41:03 ]
2021-02-19 13:54
  
 
 2009-09-20 21:08:08

Cytat:
2007-07-02 23:40:37, nikusss pisze:
sie da wybij z pompy od 652 najpierw swozen od dzwigni popychacza potem wyjmij w/w dzwignię z tej pompy niekoniecznie w pokojowy sposob nastepnie zamontuj ja do nowej pompy od 652


lub też pokombinuj z pompką od trafica benzynowego 1.7 (80-89)

-----------------
Moje marzenie to E21 2.3...
2011-02-26 20:30
  
 
 
 MotoNews.pl » TheFiatAndTheFurious

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM