Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] Bardzo dużo pali, obroty skaczą, niska temperatura

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2
 Autor 
 2010-03-04 18:24:22

200

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-03-04 17:17:13

Dzięki za radę na pewno tak zrobie
Nie wiesz może ile kosztuje sonda lambda ? Słyszalem ze około 300 zł :/
pzdr
2010-04-16 16:27
  
 
 2010-02-25 10:23:08

Sprawdż sonde lambda u mnie przy takich samych objawach trafiło sonde i daltego obroty skakały i duzo palił sonda została wymieniona i obroty stoja równiuteńko ani nie drgną. Zdiagnozować to można w taki sposób "rozgrzej auto i poczekaj az obroty zaczna świrować po czym odepnij sąde jak przestaną to znaczy ze ona jest uwalona'

Pozdrawiam
2010-02-26 10:05
  
 
 2010-02-23 17:56:47

Witam
Trochę długo to trwało ale z czasem u mnie kiepsko, dla zainteresowanych chciałbym sie podzielic tym co udało mi sie naprawić otóż :

1) spalanie - samochód pali teraz około 10 l chociaż wciąż uważam że to stanowczo za dużo
2) obroty - w tej kwesti nie wiele sie zmieniło wymieniłem filtr paliwa samochód mniej wariuje z obrotami ale nadal nie sa równe niestety krokowca jeszcze nie czyściłem być może to jest przyczyna, planuje podłączyc go pod kompa ( może dowiem sie klika rzeczy np czy sonda lambda nie jest walnięta )
3) temperatura - wymieniłem termostat sytuacja diametralnie sie zmieniła temperatura po przejechaniu 5 km podnosi sie ( wskazówka mniej wiecej poniżej połowy )
4) dolałem oleju mięsiąc temu i przejechałem około 1200 km na razie nie zauważyłem żeby ubyło
5) zawieszenie - wymieniłem drążek układu kierowniczego , sworzeń , gumy pod wahaczem oraz łożysko . Po tych zabiegach samochód nie pływa nic nie szumi nie stuka

pzdr, i dziekuje za pomoc
2010-04-16 16:27
  
 
 2010-01-30 11:20:35

U mnie niestety spalanie tez raczej na poziomie 13 l :/ ale wczoraj wskazówka od temperatury po przejechaniu 20 km pierwszy raz sie poruszyla co prawda nie weszła na pole NORMAL ale cos drgneła
2010-04-16 16:27
  
 
 2010-01-28 20:29:52

Wskazówka od paliwa to różne rzeczy pokazuje.U mnie np. po zalaniu do pełna pokazuje 3/4,po jakimś czasie pokazuje połowę,żeby później zlecieć na zero i wrócić po iluś tam kilometrach na 1/4.Po przejechaniu 250km spadła mi totalnie na dno (dalej już chyba nie może) i przejechałem od tamtej pory 70km a ona ani drgnie.Zakładam,że u mnie spalanie to coś w granicach 13-15 litrów więc pora wybrać się na stację.
2012-09-27 20:35
  
 
 2010-01-28 19:40:21

Cytat:
mikekot Wysłany: 2010-01-27 18:35:06

jestes pewny tego przebiegu ??



Nie, nie jestem pewien podejrzewam że może być wiekszy



Cytat:
goblee Wysłany: 2010-01-27 19:00:05

czy pływa tylko przy ruszaniu czy przy określonych prędkościach też ?



Nie tylko przy ruszaniu tzn. pływa gdy wcisne mocniej gaz, czyli jak ruszam jak wyprzedzam itd. wtedy samochód zaczyna lekko odbijać w prawo

Sebastianb43, 2,5 mm poniżej białej kreseczki ? Bo rezerwa jest na czerwonej a poniżej znajduje sie biała rozumiem ze o to Ci chodzi ? Może pływak sie u mnie jakoś zawiesza i faktycznie jeszcze bym zrobil troche km. Pomysł z tankowaniem do pełna i sprawdzeniem spalania w ten sposób juz słyszalem , jak najbardziej dobry niestety chwilowo troche mnie niestac zeby zalać go za 220 zł :/ , ale predzej czy pozniej tak zrobie.


Zauważyłem jeszcze że gdy wyłączam samochód wskazówka jest w pewym miejscu, jak wracam rano wskazówka jest już trochę niżej. Chyba ze mam juz jakies zwidy hehe

W piątek wstawiam samochód do znajomego mechanika zobaczymy co się uda zmienić.
pzdr,
2010-04-16 16:27
  
 
 2010-01-27 19:07:12

Wskaźniki pokazują rożnie u mnie pokazuje teraz lekko po za białe pola a silnik jest dogrzany a z paliwem ja mogę jeździć poniżej 2.5 mm od pierwszej kreski i dopiero zazwyczaj tankuje wtedy. Dodam że nigdy nie ściągałem wskazówek Fakt odczuwam zimą większe spalanie o ok 1l więcej sobie chlapnie Ale u ciebie coś dużo pali ja za 50 zrobię teraz do 120 km a latem nawet d0 140 po obcej cenie paliwa a mam 1.4 a podobno on nie jest za oszczędny duża buda a taki mały motorek Co do obrotów mam identycznie jak ty nie będę teraz przepisywał objawów bo są takie same ja zrobiłem tak:
-wyczyściłem silniczek krokowy
-nowy filtr powietrza
-sprawdziłem czy nie łapie lewego powietrza
-teraz mam inny przepływomierz i powiem Ci że się wszystko uspokoiło tylko czasami falują obroty ale bardzo rzadko co mnie cieszy
Co do bujania pływania autem kup nowe sworznie i tulejie wahaczy u mnie jak ręką odjął. A najlepiej jedz na stacjie diagnostyczną na szarpaki to Ci powie co do wymiany ja dałem kolesiowi na piwo a i tak nic nie chciał ale nie wypadało nie dać na browrka
2023-05-17 21:58
  
 
 2010-01-27 19:00:05

czy pływa tylko przy ruszaniu czy przy określonych prędkościach też ?
końcówka drążka, łącznik stabilizatora ew tuleje gumowo stalowe
mogę się mylić ...więc jak coś proszę o poprawę
2010-06-03 00:34
  
 
 2010-01-27 18:43:56

1/. Może sonda lambda?
2/. Stawiałbym na czujnik temp. ale ten do kompa., a niewykluczone że krokowiec.
3/. Też stawiam na termostat, czy w ogóle jest???
4/. Olej sprawdzałeś przy zakupie, czy dopiero na 2-i dzień. Może taki stan był od początku?
5/. Pływa?, co masz na myśli chodzi na boki?
Termostat, czujnik temp, sondę lambda, potencjometr przepustnicy, silniczek korkowy, - to sprawdź na bank.
2018-08-26 10:21
  
 
   Następna strona 
[ 1 2
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM