Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKVII] wycie po czyszczeniu krokowca!

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 Autor 
 2010-01-10 16:42:38

no i wlozyłem najtanszy krokowiec i jest super

nic nie wyje wreszcie.

na ssaniu nic nie szarpie jak wczesniej, nie zamula się na początku.

mam nadzieje ze troszke pojezdze na tym krokowcu


-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2010-01-07 14:36:12

Cytat:
2010-01-07 13:31:42, pdasiek pisze:
do Seby jak chcesz to ci moge dac moj krokowiec na ssaniu jest 1.500 obr nie 2500 jednak wyje hehe, bo ja mam nowke tylko nie mam czasu załozyc. kupilem tego ryżowymi rączkami robionego za 65 zł na allegro. moze na weekendzie go włoże.


Spoko teraz zalozylem swoj drugi i na ssaniu ma ok obr ale na cieplym odpalany zaczyna gadac od 2tys i szybciutko spada do wlasciwych wartosci - lada dzien ma dojsc do mnie 3 krokowiec - mam nadzieje ,ze juz wszystkie zachowania beda ok

Niestety do cvh czy RS nie produkuja zamiennikow ;( i najmniej 380zeta

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2010-01-07 13:31:42

do Seby jak chcesz to ci moge dac moj krokowiec
na ssaniu jest 1.500 obr nie 2500
jednak wyje hehe,

bo ja mam nowke tylko nie mam czasu załozyc. kupilem tego ryżowymi rączkami robionego za 65 zł na allegro.
moze na weekendzie go włoże.

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2010-01-06 12:56:00

Ja u siebie po swap'ie zamiast szukać odpowiedniego krokowca (nie miałem wolnych obr.) po prostu go odłączyłem i ustawiłem bieg jałowy mechanicznie, trochę się z tym nabawiłem ale jak dla mnie jest świetnie, obr. pomiędzy 900-1000 i nic nie faluje, nie gaśnie, może tylko trochę więcej pali



-----------------
YaReQ FEFK#057

Born To Drive Escort !



[ wiadomość edytowana przez: YaReQ dnia 2010-01-06 13:10:02 ]
2023-12-12 16:04
  
 
 2010-01-06 12:55:31

Cytat:
2010-01-06 12:38:15, pdasiek pisze:
do artiko wg mnie krokowiec ma cos z tym wpolnego, przed czyszczeniem jak byl cieplutku obroty były ~900 teraz po czyszczeniu na biegu jałowym jest ~1200 takze krokowiec moze miec cos wspolnego z twoimi obrotami,



Ja poczyszczeniu mam na ssaniu 2500obr ...

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E92, E90, D40, ML, FMX 650
2023-01-29 01:17
  
 
 2010-01-06 12:38:15

do artiko
wg mnie krokowiec ma cos z tym wpolnego, przed czyszczeniem jak byl cieplutku obroty były ~900
teraz po czyszczeniu na biegu jałowym jest ~1200
takze krokowiec moze miec cos wspolnego z twoimi obrotami,

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2009-12-27 01:22:57

Klacior a ja mam pytanie czy krokowiec moze byc przyczyna ze wolne obroty sa czasami zawyzone na cieplym silniku ok 1200 czy to tylko wina czujnikow.
2012-07-01 12:54
  
 
 2009-12-26 16:56:54

hej,
problemy z regulacja biegu jalowego(ssania) zazwyczaj sa spowodowane nieprawidlowa praca lub uszkodzeniem ktoregos z elementow wchodzacych w sklad tego ukladu. Uklad sklada sie z
1. regulatora biegu jalowego, ktory otwierajac sie dostarcza do silnika wieksza ilosc powietrza (gdy silnik jest zimny)
2.czujnika temperatury plynu chlodzacego ktory podaje informacje o aktualnej temperaturze silnika(o ile wiecej powietrza silnik potrzebuje)
3. czujnika temperatury powietrza( to ten na gumowym przewodzie przed przepustnica)
4. sterownika silnika ktory na podstawie sygnalow z czujnikow temperatury odpowiednio otwiera lub zamyka "krokowca"
5.wiazki elektrycznej,wtyczek itp...

Wazna rzecza jest aby na poczatku szukania usterki uklad byl szczelny. Nalezy sprawdzic wezyki od podcisnienia, uszczelke pod regulatorem biegu jalowego, odme(droznosc i szczelnosc), przewod od niej plus otwieranie sie zaworka na przewodzie odmy

sprawdzanie "krokowca"
wyjac go z samochodu i podlaczyc do 12V, zaworek powinien sie troche otworzyc. Jak tak sie nie dzieje to jest do wymiany.

Sprawdzanie czujnika temp plynu:
wlozyc do np malego naczynia zwykly termometr rteciowy do 130 st celsjusza grzalke no i czujnik. Potem wlaczyc grzalke i sprawdzac rezystancje czujnika co 10 st celsjusza. Na koncu trzeba porownac otrzymane wartosci z wartosciami podawanymi dla tego czujnika np w temp 80 st cels ma on miec 1000 Ohm. jak Wartosci odbiegaja wiecej niz 5 procent to czujnik do kosza. Jak sie komus nie chce tego robic to moze od razu kupic nowy i po sprawie .

sprawdzanie na skroty wiazki elektrycznej:
Do wtyczki od czujnika temp plynu wpiac rezystor o znanej rezystancji co spowoduje "oszukanie " komputera tak aby myslal ze jest duzo zimniej niz w rzeczywistosci i tak

rezystor 100 kOhm - zaj.... zimno
rezystor 50 kOhm - tak jakies - 10 st na dworze
rezystor 4 k Ohm - bedzie z 30 st celsjusza
na koniec rezystor 1 kOhm to jakies 80 st i ssanie powinno sie wylaczyc

U mnie po podpieciu rezystora 50 kOhm mialem 1300 obr/min. Wniosek ze ssanie sie zalaczylo. Acha jeszcze jedno - jak podpinacie rezystory 100 i 50 kOhm nie ma znaczenia czy silnik jest cieply czy nie. Gdy ssanie sie zalacza( rosna obroty) "krokowy" jest Ok i wiazka el tez

W przypadku z watku obstawilbym wlasnie falszujacy jeden z czujnikow ale nie na 100%

U siebie kupilem "krokowca z chin za 65 zeta. Dziala OK ale mialem problem bo musialem pilowac wtyczke do niego bo nie do konca pasowala do tej z wiazki. Ale cena czyni cuda ...
null
2017-03-07 14:47
  
 
 2009-12-26 14:05:22

komputer był kasowany nic nie daje.

-----------------
Bmw 530 v8 32v PB98 1994 238km
-->
Ford Escort 1.6 16V LPG 1997 90km
-->
Rover 420 Si PB + GS 1996 136km
-->
Bmw 320i coupe PB+GS 1995 150km
-->
Bmw e39 523i PB+GS 1997 170km
2014-06-23 23:11
  
 
 2009-12-24 15:57:50

spróbuj skasować komputer. W scorpio na forum czytalem, że ludziom po wymianie krokowca glupialy wolne obroty i wlasnie wysoko sie trzymalo, albo wolno zchodzil z obrotow - po skasowaniu kompa wszystko do normy. Ja u siebie przy czyszczeniu krokowca odrazu odlaczylem klemy wiec nie wiem jak by sie zachował po staremu.

-----------------
Minister Zdrowia ostrzega
korzystanie z turbo może być przyczyną wielu wyprzedzań.

...:: FEFK # 950 ::...

najladniejszy nieEscort 2007
2023-05-30 15:12
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3 4 5
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM