2010-02-06 09:35:27
No panowie to i ja się dołaczę do tematu.
Miałem MKVII 1995 1,8 105 PS + gaz II gen.
Obecnie mam MKVII 1996 1,8 115 PS + gaz II gen.
Odczucia - 105 jechał porządnie dopiero od 3000 obrotów, natomiast 115 jedzie przyzwoicie już znacznie niżej, a prawdziwego kopa dostaje trochę wyżej - przy około 3500 - 4000 tyś.
Poza tym żadnej różnicy w eksploatacji nie ma - palą podobnie, czyli 10,5 LPG latem, trochę ponad 11 zimą.
W 115 odrrócony kolektor ssący sprawił mi sporo kłopotu przy wymianie krokowca, ale w końcu nie robi się tego co tydzień
Jeśli idzie o gaz II gen, to NIE POWINNO SIĘ stosowac go w 115 PS, ale wystarczy wymienić świece i przewody na Motorcrafta i nie ma ryzyka wystrzału i zniszczenia kolektora.
-----------------
Mechanicy - praktykanci wrogiem Twojego auta!