Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MKV]Zespolony - który pin na złączu to przedni sprysk?

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<
 Autor 
 2010-02-06 13:51:44

Zespolony rozlozylem na drobne i okazalo sie ze jest w porzadku, a przycisk przelacza prawidlowo - przy okazji posprzatalem i poskladalem przycisk od awaryjnych

Styki opisane na zespolonym i odpowiedzialne za zasilanie przedniego spryskiwacza to: "53c" oraz "31"

Czyszczenie zespolonego pomoglo, bo spryskiwacze dzialaja


-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)

[ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2010-02-06 17:15:51 ]
2015-05-04 21:53
  
 
 2010-02-06 09:39:22

Cytat:
2010-02-05 22:39:05, Magik123 pisze:
Zwykle tak to jest zrobione, ze raz zasilany jest plus a raz minus. Ustrojstwa raczej zadnego nie ma a jedynie zmienia sie zasilanie z plusa na minus. O opornosci rowniez nie pomoge, bo z pompka az tak daleko nie zachodziłem w zadnym aucie. Jesli masz miernik z czujnikiem dzwiekowym do sprawdzania przejsc, to mozesz sprobowac po wcisnieciu włacznika sprysku mierzyc sobie styki na zespolonym, jesli działa to przy ktoryms zacznie pipczec. Wiem ze to troche głupawa technika, ale dosc prosta, jedynie troszke trzeba sie pomeczyc ze znalezieniem pinow. Jesli za kazdym razem bedzie piszczał, to zapewne zimny lut w skrzynce, z ktora nie ma wielkiego problemu, a jedynie troche czasu to zajmuje, ale zabawa nawet fajna



Oki dzieki za wyjasnienia, pozdrawiam Ide dzis walczyc z machina

-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)
2015-05-04 21:53
  
 
 2010-02-05 22:39:05

Zwykle tak to jest zrobione, ze raz zasilany jest plus a raz minus.
Ustrojstwa raczej zadnego nie ma a jedynie zmienia sie zasilanie z plusa na minus.
O opornosci rowniez nie pomoge, bo z pompka az tak daleko nie zachodziłem w zadnym aucie.

Jesli masz miernik z czujnikiem dzwiekowym do sprawdzania przejsc, to mozesz sprobowac po wcisnieciu włacznika sprysku mierzyc sobie styki na zespolonym, jesli działa to przy ktoryms zacznie pipczec.
Wiem ze to troche głupawa technika, ale dosc prosta, jedynie troszke trzeba sie pomeczyc ze znalezieniem pinow.

Jesli za kazdym razem bedzie piszczał, to zapewne zimny lut w skrzynce, z ktora nie ma wielkiego problemu, a jedynie troche czasu to zajmuje, ale zabawa nawet fajna

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2010-02-05 22:11:17

Cytat:
2010-02-05 22:02:34, Magik123 pisze:
Sorka, bo w bład Cie wprowadziłem, zapomniałem ze w escorcie sprysk jest na boku. W kwestii pinow nie pomoge, a jedynie zrobił bym tak jak wczesniej, rozebrał, sprawdził, skoro nie masz schematu. Ewentualnie miernik w dłon i dojdziesz po tym.



Nie chce rozbierac od razu, bo jeszcze nic nie bedzie "stykac" - niby operacja nie jest trudna, ale nigdy nie wiadomo czy pacjent wytrzyma

Jednego jeszcze nie rozumiem: pompka z tego co przeczytalem na forum jest sterowana plusem, z tym ze raz kreci w jedna strone, raz w druga, a pompka ma 2 styki: zatem po drodze jest jakies ustrojstwo ktore zmienia kierunek przeplywu pradu??

Orientujesz sie moze jaka opornosc powinna miec sprawna pompka??

-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)
2015-05-04 21:53
  
 
 2010-02-05 22:02:34

Sorka, bo w bład Cie wprowadziłem, zapomniałem ze w escorcie sprysk jest na boku. W kwestii pinow nie pomoge, a jedynie zrobił bym tak jak wczesniej, rozebrał, sprawdził, skoro nie masz schematu.
Ewentualnie miernik w dłon i dojdziesz po tym.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2010-02-05 21:57:03

Cytat:
2010-02-04 21:46:13, Magik123 pisze:
Zdejmij osłone z zespolonego i tam masz takie styki jak pociagasz dzwignia celem właczenia sprysku, sprawdz ktore piny łacza i po tym bedziesz wiedział ktore sa odpowiedzialne.



Problem w tym, że u mnie w tej chwili nic nie łączy tzn. pierw padł sprysk przód, teraz juz tyl milczy:/ Chce zabrać się własnymi siłami do naprawy - podejrzewam zespolony, obawiam sie skrzynki.

Sprawdze pompke, potem kabel pompka-zespolony, jezeli bedzie przelyw pradu to wine bedzie ponosil zespolony, ale musze wiedziec gdzie "poiskrzyc" aby wiedziec gdzie nie laczy.

-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)
2015-05-04 21:53
  
 
 2010-02-04 21:46:13

Zdejmij osłone z zespolonego i tam masz takie styki jak pociagasz dzwignia celem właczenia sprysku, sprawdz ktore piny łacza i po tym bedziesz wiedział ktore sa odpowiedzialne.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2010-02-04 19:35:19

HELP!

-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)
2015-05-04 21:53
  
 
 2010-02-04 14:10:09

Witam,

czy ktoś orientuje się, na jaki pin trzeba podać "+" aby zadziałał przedni spryskiwacz??

Dodam ze jest to wersja z 6-biegową regulacją wycieraczek.




-----------------
"Kierowca uczy się jeździć całe życie...." - Sobiesław Zasada

Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi :)

[ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2010-02-04 14:10:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2010-02-04 14:27:51 ]
2015-05-04 21:53
  
 
 
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM