Forum dyskusyjne ...
forum dyskusyjnedołącz do klubulista klubowiczównasze samochody

   rejestracja | zaloguj się   pomoc

[MK VII] pali na 3 garki, wtryskiwacz nie chodzi?.

 Moderowane przez: Karolyna, Kleszczak, kylo32, michno45, zsmarti
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »

  
 Sortuj wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wątek wyświetlony od najnowszych wypowiedzi <<  Następna strona 
[ 1 2 3
 Autor 
 2010-02-21 20:17:19

mozliwe ze to zawor sie zawiesil,bo mialem to samo i po podkreceniu na obroty przeszlo.cholera wie co to bylo ale przeszlo.jak go kupilem to nie wiedzialem jaki byl olej,zalalem polsyntetyk 10w40.niedlugo potem sie zaczelo.po nastepnej wymianie go tak podkrecilem i mam spokuj.od tej pory chodzi ladnie,nie mam z nim zadnych problemow.tankuje i jezdze
2011-12-23 20:25
  
 
 2010-02-21 18:38:26

Cytat:
2010-02-21 15:32:33, FAROW pisze:
Chyba ze zaraz jakis delikatny tuning przy okazji! Jakis szlif, zmiana wałków itp


Jak po wymianie uszczelniaczy nie będzie poprawy to jedyny tuning jaki mu zafunduje to będzie szrot . Czy w takim dziadku warto robić szlif albo wymianę wałków?. Raczej nie, - niech tylko przestanie łykać olej i będzie ok.
2018-08-26 10:21
  
 
 2010-02-21 15:32:33

Kolego patrzac na wał korbowy do 16V (allegro - zdjecia) zauwazysz że cylinder 1 pracuje z 4-tym a drugi z trzecim

Co do oleju to faktycznie, nie doczytałem ze zalałes półsyntetykiem
Sprobowałbym jeszcze zalac olejem Valvoline , chwala sie ze ich oleje uszczelniaja silniki i ponoc to działa

Jak faktycznie okaze sie ze to zawor Ci sie zacina to tak jak mowie, nie ruszałbym tego dopoki pracuje, bo moze sie okazac ze juz do konca wiecej sie nie zablokuje, a zrzucanie glowicy, jak nie trzeba to nic dobrego
Chyba ze zaraz jakis delikatny tuning przy okazji! Jakis szlif, zmiana wałków itp

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 2010-02-21 12:28:43

CKsrv, jak ja śmigałem WSK 175 ( 1gar ) czy syrenką 105 ( 3 gary ) to tak się mówiło. Ale niech będzie, że garnki .
2018-08-26 10:21
  
 
 2010-02-21 12:18:08

1. garnek nie garek
2. wtyczki, nie - wtryski dzialaja tak jak podejrzewasz.

-----------------
2015-07-10 00:43
  
 
 2010-02-21 12:14:11

Farow jeszcze jedno, zamiana wtrysku to raczej tak, ale czy można zamienić wtyczki do nich. Czy to nie jest tak, że wtrysk paliwa jest w innym czasie do każdego cylindra, - tj. po kolei 1,3,4,2 ale tego nie wiem .
2018-08-26 10:21
  
 
 2010-02-21 12:08:39

Farow, czyżbym się mylił: 10w40 to nie półsyntetyk?.Właśnie dlatego go wlałem, aby wyeliminować branie oleju i niestety ok. 0,5 l/100km.
Z rury nie ma żadnego ciemnego dymu, kompresja na wszystkich garkach- 13. Uszczelnienia popychaczy będę wymieniał bez ściągania głowicy, więc chyba za dużo nie zobaczę. Czy może być coś takiego, że zaciera się popychacz? i wtedy zawór jest zawieszony?. Czytałem na forum, że uszczelniacze po latach stają się twarde (u mnie to 12 lat !!!) i może wtedy blokują popychacz, czy coś takiego (nigdy nie widziałem tego w środku- więc to tylko teoria ). Magic dotychczas byłem jakoś sceptyczny do wszelkich dodatków do paliwa,ale spróbuję jak radzisz. Mam w pamięci nieszczęsnego Moto-doktora z minionej epoki. Kolego dzisiaj podpowiedział mi, że jakiś syf mógł się dostać do wtrysku i będzie podobnie, ale jakoś w to nie wierzę bo przecież jest filtr paliwa. Przy okazji jak często wymieniacie ten filtr, ja średnio co 2 lata czyli ok.50 tys. ( instrukcyjnie chyba 70 tys.???)
2018-08-26 10:21
  
 
 2010-02-21 11:28:07

Kolego jak bedziesz zmienial popychacze to sprawdz zaraz zawory, dobrze radze Spotkałem sie w zetecach juz 2 razy z takim przypadkiem zacinania zaworu a o trzecim slyszalem od kumpla w jego silniku! Magik twoja teorie mozna łatwo sprawdzic zamieniajac wtrysk w inne miejsce i zamieniajac wtyczke wtrysku i zobaczyc czy wtedy przestanie chodzic inny cylinder czy dalej ten sam Wiesz o co mi chodzi?! A jak dalej ten sam to zawieszony zawór! A kolego jeszcze odnosnie oleju, czemu nie zalejesz polsyntetyku zamiast zmieniac uszczelniacze?! Gestszy olej na jakis czas wystarczy na spalanie oleju a i smarowanie sie poprawi. Wydaje mi sie ze elementy silnika sie juz troszke powycieraly od przebiegu i trzeba dac ciut gestszy olej zeby go nie paił i dobe miał smarowanie! Niektorzy ci powiedza ze do zeteca sie nie zalewa nic innego niz syntetyka, ale prawda jest taka ze nawet zetec sie zużywa i olej z czasem musi byc gestszy

-----------------
Fotografia i videofilmowanie!
Fotografia ślubna, weselna! Chrzty, komunie, eventy, studniówki i inne - cały kraj!
695-933-163
2024-08-21 20:28
  
 
 2010-02-21 09:44:03

Dodatek do paliwa, ja tez sporadycznie tego uzywam, wiec mozesz lac.

-----------------
2016-11-06 16:03
  
 
 2010-02-21 08:49:40

No niestety zapalałem go dzisiaj kilkanaście razy i nic (chodzi jak F16), po przejechaniu też nic. Będę musiał poczekać, aż się powtórzy . Teraz jeżdżę na 1-szej zmianie oleju 10W40 ( super mobil) -od 3 m-cy. Od początku tj. 1997r. pełny syntetyk. Zrobiłem zmianę bo zaczął brać z tym, że okazuje się, że przez uszczelnienia popychaczy ( 99%). W tym tygodniu je wymieniam. Jeżeli by się zacinał zawór to nieciekawie , olej mam świeży i zawsze pilnuję właściwego stanu. Lepiej żeby to była iglica wtrysku, - może zaopatrzę się we wtrysk i będę czekał do następnego razu. Jak uważacie musi być nowy, czy może być ze szrotu?. Po sugestii Forowa wydaje mi się, że jak wystąpiła ta usterka to był dźwięk jakby klepały zawory (hydrauliczne chyba nie powinny? ). Qwet zastanawiam się, czy wadliwy wtrysk nie może obciążać układu sterującego i wtedy jeżeli podłączę diodę do samego wtyku ( bez wtrysku ) usterki nie będzie? Magic, STP to jakiś środek do benzyny? czy ew. płukania wtrysku?. Tak na marginesie, Chłopaki nie ma co się kłócić, mamy tu kapitalne forum a nie Sejm RP, a wyobraźcie sobie co by tu się działo, gdyby na forum były kobitki .
OK- STP, to dodatek do paliwa, - o ja ciemny

[ wiadomość edytowana przez: sambor2 dnia 2010-02-21 08:53:25 ]
2018-08-26 10:21
  
 
   Następna strona 
[ 1 2 3
 MotoNews.pl » Ford Escort FanKlub

 « Starszy wątek | Nowszy wątek »
 

Regulamin i warunki korzystania z forum | Polityka prywatnoœci

Forum motoryzacyjne udostępnia portal MotoNews.pl. Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem forum prosimy kierować tutaj.


WERSJA RESPONSYWNA FORUM